חיפוש

רכב בתוכנית ליסינג פרטי – משכנתא או התנהלות כלכלית נכונה? כל המידע

אין ספק, בימינו מעט אנשים משלמים במזומן על רכב חדש. מה שנהוג זה, פשוט תוכנית התנהלות כלכלית נכונה של ליסינג פרטי. וכשמדברים על ליסינג פרטי, ממש לא מדברים על משכנתא. מדובר בהחזרים חודשיים שונים לחלוטין באופיים ובגובהם. בואו נדבר על זה, כיצד רוכשים בימינו רכב?
כיצד רוכשים רכב כיום? והאם מדובר בלקיחת משכנתא לכל דבר? אולי הלוואת בלון? ובכן, לא זה ולא זה. נכון, חלק מהאנשים מחליטים לקחת הלוואת בלון למטרת רכישת רכב, אבל אנחנו לא נדון בזה מכיוון שמדובר במקרים יחסית חריגים. מה שיותר נפוץ זה, תשלומים חודשיים בצורה של ליסינג פרטי על רכבים. בשורה התחתונה, אין צורך לקבל ייעוץ משכנתא בכדי לרכוש רכב בימינו. מה כן צריך לעשות?

רכישת רכב במסגרת של ליסינג פרטי

בכדי לרכוש רכב בימינו, קודם כל צריך לערוך מעין השוואת מחירים בין סוכנויות רכבים הפזורות בארץ. יש לכם סוכנויות רכבים מהדרום ועד הצפון, ככה שאין בעיה עם זה. אבל יחד עם ריבוי מגרשי וסוכנויות הרכבים, חשוב ביותר לבחור בסוכנות הנכונה.
אנחנו מאמינים שאתם מודעים לכך, אבל למקרה שלא ידעתם, תחום הרכבים רווי וגדוש, לצערנו – בקומבינות. הקומבינות האלו מבוצעות על חשבון בטיחותו של הלקוח, מה שעשוי להיות אפילו מסכן חיים. למשל, הורדת קילומטראז' ברכבים הנמכרים בעסקת יד שנייה, או טרייד אין, או ליסינג פרטי.

כמה עולה לחכור רכב בליסינג פרטי?

אם אתם מעוניינים לבצע עסקת ליסינג פרטי בראש שקט, כדאי לעשות זאת מול סוכנויות רכבים מובילות וותיקות בארץ. וכמו שאמרנו, לא צריך לקחת משכנתא בשביל רכישת רכב. אם תרצו לרכוש רכב מיני למשל, תוכלו להחזיר עליו בין 700 ₪ ל-1,100 ₪ בממוצע כל חודש. מעדיפים רכב SUV מפנק? בעלויות של 1,500 – 2,500 ₪ בממוצע, ניתן לחכור בליסינג פרטי את רכב החלומות שלכם.
כמובן, ככל שתרצו רכב מפואר ויוקרתי יותר, ככה ההחזרים החודשיים יתקרבו לסכומי החזרים של משכנתא. בואו נגיד ככה, אם אתם מעוניינים לנהוג במרצדס חדישה ואין לכם הון עצמי מספיק גדול, ההחזרים החודשיים שלכם יהיו גבוהים למדי. אולי אפילו יתקרבו להחזרים חודשיים בגובה של משכנתא.

אל תקפצו מעל הפופיק עם התחייבויות שגדולות עליכם

בסופו של דבר, אתם תוכלו לרכוש את רכב חלומותיכם במסגרת של ליסינג פרטי, אבל חשוב לעשות זאת נכון. למשל, חשוב לא לקפוץ מעל הפופיק. אל תתחייבו להחזרים חודשיים שלא בטוח שיהיה ביכולתכם לעמוד בהם.
גם אם אתם ממש רוצים ג'יפ חדש ויוקרתי, תעשו את החושבים שלכם ותבחנו לעומק את מצבכם הכלכלי. אם תרצו, תוכלו גם לקבל ייעוץ אצל סוכנויות הרכבים השונות. יחד עם זאת, יהיה תמיד גם כדאי להתייעץ עם יועץ פיננסי מוסמך.

אולי יעניין אותך גם