חיפוש

מתי נצטרך לבצע צילום קווי ביוב?

מי שמכיר את תחום האינסטלציה והביוב יכול לומר לכם שיש 2 סוגים של אנשים בעולם – אלו שביצעו בעבר שירותי צילום קווי ביוב ואלו שאין להם מושג מה זה אומר. אם הגעתם לכאן, אתם כנראה נכללים בסוג השני של האנשים. אנחנו יודעים דבר או שניים בנושא, בגלל שמצאנו את עצמנו מזמינים לאחרונה צילום קווי ביוב. ההסברים שהיינו צריכים לתת לסביבה בהקשר זה גרמו לנו להבין כי עלינו לכתוב מדריך שיציג את כל המידע במקום אחד. הישארו אתנו ותוכלו לקבל את כל הפרטים שרציתם לדעת, אבל לא ידעתם את מי לשאול.

 

צילום קווי ביוב – מקרה מספר 1 שבו יש לבצע את ההליך: כאשר יש סתימה בביוב מסיבה לא ברורה

מצאנו את עצמנו לא מזמן עומדים אל מול פיר הביוב שנמצא בכניסה לבניין שלנו תוך שאנחנו המומים מכמות הנוזלים שיוצאת ממנו. אנחנו לא יודעים איך להתמודד עם סיטואציות שלא מוכרות לנו, כך שפשוט בהינו במתרחש וניסינו להבין מה עלינו לעשות. למזלנו, וועד הבית של הבניין יידע אותנו שיש כנראה סתימה בביוב שגורמת למי השופכין לצאת החוצה. התברר לנו שמדובר בעניין שחוזר על עצמו מספר פעמים, כך שנאמר לנו שבמצב כזה, צריך לפנות אל מומחה שיבצע הליך של צילום קווי ביוב.

פתח ניקוז

צילום קווי ביוב – מקרה מספר 2 שבו יש לבצע את ההליך: כאשר יש ריכוז של שורשי עצים בביוב

מסתבר שלעיתים קורה מצב שבו שורשי עצים נכנסים עמוק מתחת לאדמה וגורמים לחסימה של זרימת מי השופכין. הדבר צריך להוביל לביצוע הזמנת שירות צילום קווי ביוב. שכן, צריך לבדוק אם זו הסיבה לתקלה. במידה ויתגלה כי אכן ישנם שורשי עצים בתוך הביוב, יש צורך בטיפול משלים.

 

נניח והתגלה כי יש צורך בטיפול בביוב לאחר הצילום – מה קורה לאחר מכן?

הזמנתם את שירותיו של בעל מקצוע שביצע צילום של קווי הביוב? מצוין. אם הוא גילה שיש צורך בטיפול בקו הביוב שלכם, הוא יצטרך להשתמש בכלים מקצועיים שיביאו לפתרון התקלה. במרבית המקרים מדובר בכלים מיוחדים שניתן להשתמש בהם מרחוק ולפתור את התקלה תוך כמה שעות.

 

כדאי לבחור בבעל מקצוע מוסמך ומומלץ

אם גיליתם כי יש צורך בטיפול בקווי הביוב שלכם, כדאי שתערכו בירור מעמיק אודות בעל המקצוע שצפוי לתקן את התקלה. שכן, עליכם להיות בטוחים כי מדובר במי שמכיר את התחום באופן מעמיק. אנחנו ממליצים לקרוא חוות דעת שנכתבו אודות בעל המקצוע הנבחר ברחבי הרשת או להסתייע עם אנשים שאתם מכירים ולברר אם הם מכירים אותו. הנה כמה אנשים שניתן לפנות אליהם ולבחון את העניין בעזרתם:

  • שכנים
  • קרובי משפחה
  • חברים

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מתי תצטרכו לבצע צילום של קווי הביוב. נאחל לכם שתפעלו נכון ותביאו לתיקון התקלה.

ביוב

אולי יעניין אותך גם