חיפוש

איך מתקינים כספת בבית?

אם ברצונכם לשמור על הדברים היקרים והחשובים לכם טוב באמת, אין ספק כי כספת ביתית היא הפתרון הטוב ביותר. אך התקנת כספת ביתית מצריכה מיומנות וידע בבחירת המקום הנכון לכספת ובקיבועה במקום שאינו גלוי לעין.

בדרך כלל כספות ביתיות מותקנות בארונות, בעליית גג, בחדרי הממ"ד, ובשאר מקומות שהגישה אליהם קשה יותר. אך רגע לפני שתתחילו במלאכת התקנת הכספת הביתית, קראו את המאמר הבא.

 

מיקום הכספת – הדבר החשוב ביותר

אם אתם עומדים בפני התקנת כספת לבית חשוב שתדעו כי בחירת המיקום היא הדבר החשוב ביותר. עליכם למקם את הכספת במקום שיקשה על גנבים ופורצים להגיע אליה, אך עם זאת במקום שאתם דווקא כן תוכלו להגיע אליו בקלות.

התקנת כספת ביתית מצריכה תנאים בסיסיים כמו הצמדה לארון \ הרחבת גבס והטמעה באמצעות ברגים, שלא יאפשרו את תזוזת הכספת ממקומה או את משיכתה מהקיר.

 

סוגי הכספות הביתיות

סוג הכספת משתנה בהתאם לצרכי הלקוח. ישנן כספות להגנה מפני אש, כספות להגנה מפני פריצות, ועוד. חשוב לדייק את מטרותיה של הכספת, ובהתאם לכך לבחור את הכספת המתאימה ביותר. סוגי הכספות הקיימות בשוק הן:

  • כספות קיר – מותקנות בתוך קיר / יציקה. בעלות יכולת קיבול גדולה יחסית מכיוון שהן נמצאות בעומק הקיר.
  • כספות דיגיטליות – בעלות מנגנון דיגיטלי המאפשר את פתיחת וסגירת הכספת על ידי הקשת קוד סודי או טביעת אצבע.
  • כספות פח – כספות עשויות פח הכוללות מנעול.
  • כספות עם מנעול – כוללות מפתח לפתיחת ונעילת הכספת. מגיעות במגוון גדלים וסוגים.
  • כספות כבדות – כספות בעלות משקל כבד המקשה על גנבתם או עקירתם מהמקום.

 

התאמת סוג הכספת לצרכים שלכם

מבין שלל הסוגים, כיצד נדע מה הכי מתאים לנו? התשובה לשאלה זו תלויה במידה רבה בצרכים שלכם, ובהתאם לכך ייבחר סוג הכספת. בנוסף, תמיד אפשר לקבל ייעוץ מאיש מקצוע בתחום שיעזור לכם להתאים את הכספת שמתאימה לכם ולצרכים האישיים שלכם.

התייעצות עם איש מקצוע מרגיעה, ובדרך כלל היא הדרך הטובה והבטוחה ביותר לדעת שבחרתם את הכספת הביתית המתאימה ביותר, מבלי להיות בחששות או בחרדות לאחר מכן.

 

שיטות התקנת הכספת

בחרתם כספת ביתית? מצוין, עכשיו יש לגשת למלאכת ההתקנה. שימו לב לשלושה דברים חשובים: עיגון, ברגים ויציקה. כספת שאינה מעוגנת בצורה מדויקת מספיק היא כספת לא מאובטחת שקל לפרוץ אליה ואף לעקור אותה. לכן קיימות מספר שיטות להתקנת כספות ביתיות:

  1. הברגת הכספת בתוך קיר בטון.
  2. יציקת כספת קיר / יציקת בטון אש.
  3. ריתוך באמצעות יציקת פלטת פלדה.

 

לסיכום

בכדי לשמור על הדברים היקרים לכם טוב מכל משמר ומכל נזק שהוא – אין ספק כי הכספת היא הפתרון הטוב ביותר. הכספת מוכרת לנו כבר שנים כפתרון אמין לשמירה על חפצים יקרי ערך.

דברים חשובים באמת שומרים בכספת!

קוד

 

אולי יעניין אותך גם