חיפוש

יש לכם המון זהב ישן? הגיע הזמן שתעשו ממנו כסף!

כמעט לכל אדם יש בבית תכשיטים ישנים, ללא שימוש ואפילו שבורים, אשר רק יושבים בקופסת התכשיטים ואוספים אבק, כי אתם נמנעים מלזרוק אותם. מכירת הזהב שקיים ברשותכם, אשר לרוב יכלול תכשיטי הזהב לא רצויים זו דרך מצוינת להרוויח קצת כסף, במיוחד בתקופה הנוכחית בה מחירי הזהב גבוהים במיוחד. כל זה יסייע לכם להבין כי זהב אף פעם לא באמת ייצא מהאופנה, גם אם התכשיטים שלכם כן. ככה, למעשה כל רכישה של תכשיטי זהב נחשבת להשקעה חכמה.

 

כל מה שרציתם לדעת על זהב

זהב הוא יסוד כימי, אשר מזוהה עם הסמל Au. זוהי מתכת מוערכת מאוד בזכות תכונותיה הייחודיות, לרבות יכולתה להוביל חשמל, עמידותה בפני קורוזיה וצבעה היפה והמנצנץ. הזהב הוא למעשה מתכת אשר נמצאת בקרום כדור הארץ ולעתים קרובות מופק מהאדמה באמצעות כרייה.

בנוסף, ניתן למצוא אותו גם באפיקי נהרות ובאוקיינוסים, אך קשה יותר לחלץ אותו ממקורות אלו. זהב נמצא בשימוש נפוץ בתכשיטים, אלקטרוניקה ומטבעות, והוא נחשב לנכס יקר ערך בשל נדירותו ועמידותו. זוהי גם השקעה פופולרית בשל יציבותה ויכולתה לשמור על ערך לאורך זמן, גם בתקופות של אינפלציה ודלפציה.

 

יתרונות במכירת הזהב הישן שלכם

ישנם מספר יתרונות למכירת הזהב הישן שיש ברשותכם:

 

1. יצירת כסף, מזהב

מכירת זהב ישן טומנת בחובה המון יתרונות,  כאשר אחד היתרונות הברורים ביותר הוא היכולת לקבל מזומן נוסף לכיס שלכם עבור זהב שאתם כבר לא זקוקים לו. בין אם אתם מנסים לחסוך כסף לצורך השקעה אחרת או שאתם רוצים לייצר נזילות מהירה – מכירת התכשיטים הישנים או הלא רצויים שלכם יכולה לעזור לכם לעשות זאת.

 

2. יכולת להיפטר מחפצים לא רצויים

הרבה מאיתנו לוקים בהיעדר יכולת לזרוק דברים שאין לנו צורך בהם וכתוצאה מכך הם סתם תופסים לנו מקום מיותר בבית. בפועל, אין באמת סיבה לשמור במגירה שרשראות שבורות, תכשיטי זהב לא רצויים או לא בשימוש, או פריטי זהב אחרים שאתם כבר לא טורחים אפילו להביט בהם. אומנם מדובר בפריטים יקרי ערך, אך הערך שלהם לא מתבטא כאשר הם רק יושבים ואוספים אבק. במקום סתם להיות מטרד, אנחנו ממליצים לכם לקבל כסף עבור הזהב שלכם. זאת, אפילו כדי לרכוש חפצי זהב אחרים, אשר יותר לטעמכם.

 

3. מניעים סביבתיים

עוד אחד מהשיקולים נובע מצורך סביבתי. כאשר אתם מוכרים את הזהב שאתם לא משתמשים בו, אתם עושים צעד לכיוון עולם בו לא נדרשת כריית זהב חדשה, אשר כאמור יש בה אלמנטים מזהמים. ככה, אתם גם מרוויחים כסף וגם עושים שינוי משמעותי.

 

לסיכום

אם השתכנעתם ואתם מעוניינים למכור את התכשיטים הישנים שלכם ולעשות קצת כסף שישמש אתכם לצרכים אחרים וערכיים יותר, אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לקישור לפרטים נוספים.

מחשבון

אולי יעניין אותך גם