חיפוש

מהן הוצאות מוכרות לעסק וכמה מס תצטרכו לשלם?

בעלי עסקים גדולים וקטנים מוצאים את עצמם מבררים לא פעם לגבי הוצאות מוכרות לעסק שלהם שיכולות להקל עליהם בתשלומי המיסים. אנחנו בעצמנו ערכנו לאחרונה חיפוש די מתיש ברחבי הרשת כדי למצוא את כל המידע בנושא ודי התבלבלנו. כדי לבדוק את העניין באופן מעמיק, נפגשנו עם מומחים מהתחום שעשו לנו סדר ומסרו לנו את הפרטים שיוצגו בפניכם בשורות הבאות.

 

כמה מילים אודות הגורמים שסייעו לנו

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לאחר שניסינו להבין בעצמנו מהן ההוצאות המוכרות לעסק, כפי שכבר ידוע לכם. כדי להגיע לכל המידע המקיף שיופיע בפניכם בשורות הבאות, נעזרנו בגורמים הבאים:

  • מנהלי בנק
  • מומחים בתחום הפיננסים
  • יועצי מס ועוד

זו ההזדמנות להודות לאותם גורמים שהפכו את הנושא לנגיש וזמין יותר עבורנו.

 

תכירו את ההוצאות המוכרות לעסק

יש רשימה של הוצאות שמוכרת בפקודת מס הכנסה והן מחלוקות למספר קטגוריות:

  • הוצאות שמוכרות באופן מלא
  • הוצאות שמוגבלות בהכרה שלהן
  • הוצאות מעורבות
  • הוצאות שאינן מוגדרות
  • הוצאות שבאות לידי ביטוי בעקבות רכישה של נכס

ראוי לציין כי חלק מההוצאות הללו עשויות לבוא לידי ביטוי בעקבות פרסום עסקים קטנים באמצעי המדיה השונים. אם אתם מפרסמים את העסק שלכם ואתם רוצים לבדוק לגבי הוצאות מוכרות, אתם צריכים לשאול את עצמכם מה זה Funnel?

 

תכירו את FUNNEL

יכול להיות ששמעתם עליו בעבר תחת שם אחר: המשפך השיווקי. אם כך, אתם בטח יודעים שמדובר בהליך שבו הגולש עובר מהחשיפה הראשונית למוצר שלכם או לשירות עד לשלב הרכישה. רגע לפני שתבדקו אם הליך הפרסום נחשב לחלק מהוצאות המוכרות לעסק, אתם צריכים לשים לב שאתם מפרסמים את העסק שלכם בהתאם למשפך השיווקי. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם פועלים בהתאם. רק לאחר מכן, תוכלו להעמיק בכל השאלות הנוגעות למס שאתם צריכים לשלם.

 

ומה נוגע לתשלום המס?

תשלום המס משתנה בהתאם לפרמטרים שונים (כמו למשל גודל ההוצאה וגודל ההכנסה שלכם) כך שאין באפשרותנו להגיד לכם את התשלום המדויק שאתם צפויים לשלם. אבל אנחנו כן יכולים להגיד לכם שלא מעט בעלי עסקים מקבלים החזרים עבור הוצאות פרסום. ההמלצה שלנו, לאחר שהעמקנו בתחום, היא להתמקד יותר באופן הפרסום כדי לשים לב שאתם עורכים את הפרסום על הצד הטוב ביותר. רק לאחר שתראו שהפרסום עובד ואנשים מגיעים אל העסק שלכם, תבדקו עם רואה החשבון שלכם לגבי תשלום המס ולגבי החזרים שצפויים להגיע לכם.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שריכזנו בכל הנוגע להוצאות המוכרות לעסק והמס שרבים מבעלי העסקים נדרשים לשלם. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתערכו פרסומים שיווקיים שיאפשרו לעסק שלכם לצמוח ולגדול וכמובן, שתקבלו בסופו של דבר את החזר המס המגיע לכם. שיהיה לכם הצלחה רבה בהליך!

כסף

 

אולי יעניין אותך גם