חיפוש
חיפוש

ייעוץ משכנתאות ויתרונותיו הרבים

לאחרונה הגעתם למסקנה שלא תוכלו לקנות דירה ללא עזרת הבנק? למרות כל הכסף שהצלחתם לחסוך ולמרות העזרה הנדיבה של ההורים עדיין תזדקקו למשכנתא בגובה מסוים? אם כך, אתם בוודאי רוצים להתחיל להבין במה דברים אמורים. אומנם כולנו מכירים את המושג "משכנתא" ויודעים לומר שזו ההלוואה הגדולה ביותר שאדם ממוצע לוקח מהבנק, אך מה אתם יודעים על מסלולי המשכנתא? על הטפסים שצריך למלא ועל השאלה מה זו התנהלות נכונה מול הבנק? אם גם אתם תוהים לגבי העניין הזה ורוצים להרגיש שאתם עושים את הדברים בצורה נכונה, ייעוץ משכנתאות זה משהו שלא כדאי יהיה לוותר עליו. ייעוץ כזה יכול, בשלב הראשון, לפרוס בפניכם את האפשרויות הקיימות, להסביר לכם איזה מסלולי משכנתא יש ולפרט בפניכם את דרישות הבנק. בשלב הבא ניתן יהיה לתכנן, ביחד עם היועץ שלכם, את המשכנתא שיהיה לכם הכי קל ונוח לעמוד בה, מה שמסביר מדוע ייעוץ כזה יכול לשנות את החוויה ואת התשלומים השונים לבנק.

האם לפנות אל יועץ המשכנתאות של הבנק זו אופציה?

לא אחת קורה שאנשים חושבים, באופן טבעי, לפנות אל יועצי המשכנתאות בבנק. ההיגיון ברור: אם הבנק מעמיד לרשותנו את השירות הזה בחינם, למה שלא נהנה ממנו? עם זאת, רגע לפני שאתם עושים זאת כדאי שתעצרו ותחשבו בהיגיון, מה האינטרס של הבנק? והאם אתם, בתור אלה שעתידים לקחת ממנו משכנתא, באמת מהווים פונקציה מבחינתו? התשובה היא לא. הבנק, כמו בכל נושא אחר, חושב קודם כל על האינטרס הכלכלי שלו. לכן, אפילו אם קיים מסלול משכנתא שיכול להיות מאוד אטרקטיבי עבורכם, סביר להניח שיועצי המשכנתאות של הבנק יעדיפו להמליץ לכם על אפשרות אחרת שתוביל לרווח גדול יותר עבור הבנק עצמו. לכן עדיף לפנות אל יועצי משכנתאות פרטיים, שכן יועצים כאלה באמת יקשיבו לכם. יועצי משכנתאות רוצים לדאוג לאינטרס של הלקוח שלהם ולא לרווח של הבנק, מה שאומר שתוכלו, בעזרת אנשי מקצוע כאלה, לחסוך לא מעט כסף.
מחשבון ובית

איך בוחרים מסלול משכנתא?

ייעוץ משכנתא עוסק בעיקר בבחירת מסלול המשכנתא הטוב ביותר עבור הלקוח. לכן נשאלת השאלה, מהם הגורמים שיוכלו להשפיע על בחירת המסלול הטוב ביותר? חשוב שתדעו שבימינו משכנתא לא לוקחים אלא מתכננים, שכן טבעי שהמצב שלכם בחיים ישתנה בעוד כמה שנים. ראשית, עם השנים אתם צפויים בדרך כלל להרוויח יותר כסף, מה שאומר שכושר ההחזר החודשי שלכם יגדל. שנית, טבעי שגם תרצו להרחיב את המשפחה ולכן במובן הזה בעתיד בוודאי תוכלו להחזיר פחות כספים. כל הנתונים הללו יוכלו לעזור ליועצים שלכם להמליץ לכם על המסלול הטוב ביותר ולכן הייעוץ הזה כה חשוב. אם יש לכם דילמה לאיזה יועצי משכנתאות אפשר לפנות, אנחנו בהחלט יכולים להבין אתכם, שכן המדינה שלכם מלאה באינספור אנשי מקצוע שעוסקים בתחום הזה. עם זאת, לא מכולם תוכלו לקבל ייעוץ שיהיה מספיק רציני וטוב ולכן כדאי שתבדקו בשבע עיניים מיהם היועצים שלכם ומה ההשכלה שלהם. אם אתם מחפשים את הטוב ביותר בתחום פנו עוד היום אל יועצי חברת "שקוף", כי כאן תוכלו לדעת שחושבים עליכם, על האינטרסים שלכם ועל העתיד הכלכלי שלכם.
לפרטים נוספים ומידע משלים:www.shakoof.org.il

אולי יעניין אותך גם