חיפוש
חיפוש

מוגבלים בבנק? מהן השיטות שיעזרו לכם לקבל הלוואה

בישראל, ישנם לקוחות רבים בעלי חשבונות בנק מוגבלים. חשבון בנק מוגבל הוא חשבון בנק שהוטלו עליו סנקציות על ידי הבנק שכלם, או גוף חוץ בנקאי אחר, כמו ההוצאה לפועל.

באופן כללי, חשבון בנק מוגבל הוא חשבון בנק שלא ניתן למשוך ממנו שיקים, להנפיק לו פנקס שיקים, או לפתוח חשבון שיקים חדש.

למעשה, הסיבה העיקרית שבגינה הבנק מגביל חשבון של לקוח מסוים היא אם יצאו ממנו 10 שיקים שחזרו בתוך שנה, וההגבלות הללו נועדו למנוע מאותו חשבון לצבור שיקים נוספים ללא כיסוי.

למעשה, לקוח מוגבל בבנק נחשב ללקוח "בעייתי" ועל כן הבנקים לא ששים לאשר הלוואה ללקוח כזה.

מאחר שכולנו בעצם זקוקים להלוואה בשלב זה או אחר בחיינו, נשאלת השאלה מה עושים במצב כזה? במאמר זה, נחשוף בפניכם 3 שיטות שיעזרו לכם לקבל הלוואה למוגבלים בבנק.

 

בקשו הלוואה למוגבלים בבנק שלכם

בין אם אתם לקוחות מוגבלים בבנק, ובין אם אתם לקוחות רגילים, האופציה הראשונה והטובה ביותר שלכם בכל הקשור להלוואות היא הבנק שאתם חברים בו. בהנחה שיש לכם ותק מסוים, והבנק מכיר אתכם, יתכן שהוא יבוא לקראתכם, ויאשר לכם את ההלוואה למרות העובדה שאתם לקוחות מוגבלים בבנק. אם הדבר לא צלח, ולא אישרו לכם הלוואה רגילה, כדאי שתדעו שלבנקים יש מסלולי הלוואה ייעודיים שנוצרו על מנת לאשר הלוואות למוגבלים בבנק, תחת תנאים מסוימים. לכן, אם לא הצלחתם לקבל הלוואה רגילה, כדאי שתנסו לקבל מהבנק שלכם הלוואה למוגבלים בבנק.

 

תעברו לבנק אחר

אם לא הצלחתם לקבל הלוואה מהבנק שלכם בתנאים נוחים, תוכלו לנסות לעבור לבנק אחר. מעבר לבנק אחר אין פירושו שכבר לא תהיו לקוחות מוגבלים, משום שההגבלה תעבור יחד איתכם לבנק החדש. יחד עם זאת, מעבר לבנק חדש מציב אתכם בעמדת מיקוח נהדרת. תוכלו לפנות לבנק אחר, ולבקש ממנו הלוואה. על מנת לדאוג שההלוואה תאושר, תוכלו להציע לבנק החדש שתהפכו ללקוחות קבועים שלו, בתמורה לאישור ההלוואה. במצב זה אתם בעצם נותנים לבנק תמריץ שעשוי לעזור לכם לקבל את ההלוואה שאתם זקוקים לה.

 

תפנו לגוף מימון חוץ בנקאי

חוץ מהבנקים, ישנם גופי מימון חוץ בנקאיים שמתמחים בהלוואות למוגבלים. גופים אלה מסוגלים לאשר הלוואות למוגבלים ללא היסוס, משום שהם מומחים בכל תחום ההלוואות למוגבלים. גופים אלה נחשבים למקצוענים בתחום זה, והם יוכלו לאשר לכם הלוואה בתנאים נוחים במיוחד.

 

סיכום

כאמור, בישראל קיימים לקוחות רבים המוגבלים בבנק, ואלה מתקשים לקבל אישור להלוואה בשל הסטטוס הבעייתי שלהם. אם אתם לקוחות מוגבלים בבנק, כדאי שתדעו שיש 3 שיטות עיקריות שיעזור לכם לקבל הלואוה. השיטה היא ראשונה היא בקשת הלוואה ייעודית למוגבלים מהבנק שלכם. השיטה השנייה היא מעבר לבנק חדש תוך שימוש בעמדת מיקוח. השיטה השלישית, היא לפנות לגוף מימון חוץ בנקאי המתמחה בתחום. אם תיישמו את השיטות הללו, אין ספק שתצליחו לקבל את ההלוואה שאתם צריכים.

 

דולרים

אולי יעניין אותך גם