חיפוש

הלוואות נוחות הבית – מהם השלבים ואיך עושים זאת

הקמת עסק חדש, רישום ללימודי תואר ויציאה לטיול במזרח הם רק חלק קטן מרשימה ארוכה של מצבים שמצריכים הלוואה מהירה. מדריך זה ירכז את כל המידע שיאפשר לכם לקבל הלוואה נוחה מבלי לצאת מהבית. הישארו כאן ותכירו בשלבים שיקלו עליכם בהליך.

 

השלב המקדים – תכירו את ההלוואות החוץ בנקאיות

רגע לפני שנעמיק בכל הנוגע לקבלת הלוואה נוחה מהבית, עליכם לדעת שמדובר בהלוואות חוץ בנקאיות שמתאימות לאנשים פרטיים ובעלי עסקים כאחד. כלומר, הלוואות שניתנות על ידי גופים פרטיים שהם לא הבנק שלכם. חשוב לציין שיש יתרון משמעותי בבחירה בהלוואה מסוג זה עבור מי שקיבלו סירוב מהבנק. שכן, הלוואות אלה נחשבות לקלות יותר לאישור. בנוסף לכך, הן גם ניתנות באופן מידי וללא הצבת תנאים מיוחדים.

השלב המקדים – תכירו את ההלוואות החוץ בנקאיות

השלב ה – 1: תערכו חיפוש אחר אתר מומלץ להלוואות אונליין

חשוב לציין שעליכם לברר תחילה פרטים על אתר הלוואה אונליין שנחשב לאמין ומומלץ. כך תוכלו להפחית את הסבירות שתפנו לאתר שייקח את הפרטים האישיים שלכם ויעשה בהם שימוש (פישינג). נסביר שהדרך הטובה ביותר לקבל המלצה על אתר מסוג זה היא באמצעות פנייה לגולשים ברחבי הרשת שנטלו בעבר הלוואה מקוונת. תוכלו לפרסם למשל פוסט ברשתות החברתיות בנושא או לפרסם הודעה בפורום שקשור לענייני כלכלה ופיננסים.

 

השלב ה – 2: תוודאו שהאתר מאובטח

אם אתם רוצים להיות בטוחים ב – 100% בבחירה שלכם, עליכם לברר שהאתר מאובטח בטכנולוגיה מתקדמת שנקראת SSL. זו תקנה לכם ביטחון במסירת הפרטים האישיים ותאפשר לכם להיות בטוחים בכך שהפרוטוקול של הצפנת המידע באתר הינו מאובטח.

 

השלב ה – 3:  תבחרו את ההלוואה המתאימה

בשלב זה תוכלו פשוט לבחור בהלוואה המתאימה לכם ביותר מבין המגוון שיוצע באתר. בחרנו להציג בפניכם דוגמא לסוגים שונים של הלוואות נפוצות שעשויות להופיע על גבי המסך:

  • הלוואה חוץ בנקאית לכל מטרה
  • הלוואה לעסקים
  • הלוואה לרכישת דירה ועוד

 

השלב ה – 4: תמלאו את הפרטים באתר

לאחר שתבחרו את ההלוואה המתאימה לכם, תצטרכו למלא את פרטיכם האישיים באתר. מדובר בדרך כלל בשם מלא, מספר טלפון, כתובת ופרטי חשבון בנק. שימו לב, ישנם אתרים שידרשו העלאת מסמכים שונים שיאפשרו לבדוק את המצב הכלכלי שלכם. הכוונה למסמכים הבאים: צילום תעודת זהות, תיעוד מצב העו"ש ב – 3 החודשים האחרונים ועוד. חשוב לשים לב שאתם שולחים את המסמכים במלואם. שכן, מילוי הטופס באופן חלקי עשוי להשפיע על קבלת ההלוואה.

 

השורה התחתונה

עד כאן כל המידע שחשוב להכיר אודות הלוואות נוחות שניתן לקבל מהבית. בשלב זה אתם יודעים שתוכלו לקבל הלוואה לכל מטרה במינימום מאמץ. כעת נותר לכם רק ליישום את 4 השלבים לפי הסדר ולקוות שההלוואה תאושר בהקדם האפשרי.

הלוואה אונליין

אולי יעניין אותך גם