חיפוש

3 טיפים להשכרת משרדים

מי שמחפשים משרד להשכרה צריכים להכיר בטיפים חשובים שיאפשרו להם לבצע בסופו של דבר את הבחירה הנכונה ביותר. מקרה שאירע לאחרונה במשרד השכן שלנו, גרם לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש כמה טיפים חשובים בנוגע להשכרת משרדים. אם העניין נוגע לכם, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו מה עליכם לדעת לפני שתתחילו בהליך.

 

תכירו ברקע שהוביל אותנו לכתוב את המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים על השכרת משרדים, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר ששמענו שעורכי הדין שעבדו במשרד לצדנו החליטו לעזוב ביום בהיר אחד. הם לא נפרדו מאתנו או אמרו שהם מתכננים לעזוב את המשרד. אלא, פשוט ביצעו העברה של הרהיטים בשעות הלילה המאוחרות. ההיעלמות שלהם התגלתה לנו ביום שלמחרת. לאחר חודשיים שהמשרד עמד ריק, נכנסו אליו רואי חשבון שברחו ממנו לאחר כמה ימים. בסופו של דבר, התברר לנו שמדובר במשרד "מקולל". החשמל בו נופל ללא התראה ולעיתים יש ניתוקי מים. מקרה זה גרם לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מסודר שירכז את המידע ויאפשר לכל אחד לבחור משרד להשכרה על הצד הטוב ביותר.

 

טיפ מספר 1 להשכרת משרדים – לערוך בירור דרך הרשת

אם אתם מחפשים כעת משרדים להשכרה ואתם מעדיפים להימנע ממשרד "מקולל" כמו זה שנמצא לצדנו, עליכם לדעת כי אתם צריכים לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת אודות המשרד המדובר. שכן, אתם עשויים לגלות שגולשים פרסמו במקומות שונים מידע על המשרד שלא הועבר אליכם מצד המשכיר. הנה כמה פלטפורמות שיאפשרו לכם לבדוק פרטים אודות המשרד המדובר:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • לשונית הביקורות של גוגל

 

טיפ מספר 2 להשכרת משרדים – לבדוק את כל ההיצע הקיים

יש מגוון רחב של משרדים בבניינים שונים. אתם צריכים לבדוק תחילה את ההיצע הכללי ולהבין איזה משרדים קיימים באזור שבו אתם מתעניינים. ההמלצה שלנו היא להיכנס לאתר אמות. שם תוכלו למצוא את מגוון הבניינים שקיימים בכל מיני מקומות בארץ. רק לאחר שתראו את ההיצע, תוכלו לבחור את המשרד המתאים לכם ביותר מבחינת המבנה של החדרים או סוג הבניין.

 

טיפ מספר 3 להשכרת משרדים – לשאול את השכנים שאלות

אם ראיתם משרד שנראה לכם מתאים ואתם רוצים לחתום על חוזה, כדאי שתדעו שעליכם לפנות תחילה אל השכנים ולשאול אותם אם יש משהו שהם יודעים על המשרד ורוצים לספר לכם. אם תעשו זאת, אתם עשויים לגלות מידע חיוני, כמו למשל:

  • יש נגישות גבוהה של תחבורה ציבורית למקום
  • יש מגוון חניות בבניין בתשלום נמוך
  • הבניין הינו בעל שם טוב וכו'

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 הטיפים להשכרה של משרדים. כעת, כשיש לכם את המידע המקיף, עליכם רק ליישם אותו.

חדר עבודה

 

אולי יעניין אותך גם