חיפוש

אלו עסקאות הנדל"ן הכי טובות שהיו בת"א

תל אביב היא העיר המרכזית בישראל שגובה הביקוש בה הוא מהגבוהים ביותר. מחירי הדיור מאמירים כל שנה ובתקופה האחרונה, עם עליית יוקר המחייה, מחירי הדיור בתל אביב הגיעו לשיאים חדשים. כאן ריכזנו עבורכם את עסקאות הנדל"ן הטובות ביותר שהיו בתל אביב לאחרונה.

 

איך מוצאים את עסקאות הנדל"ן הטובות ביותר?

עסקאות נדל"ן למכירה יש הרבה. לא כל עסקה מוצלחת תתאים לכל אחד ולכן, חשוב להתייעץ לפני בחירת השקעה בתל אביב. קבלו המלצה על החברה המובילה בתיווך וייעוץ עסקאות נדל"ן בתל אביב, חברת ת"א 360. מומחי הנדל"ן בחברה יתאימו עבורכם את העסקה המשתלמת והמתאימה ליכולות שלכם. אין סיבה שלא תהנו גם אתם מעסקת נדל"ן משתלמת.

 

עסקת סלע בינוי

במסגרת עסקה זו נרכשה בניין המטה המשפטי של בנק דיסקונט במחיר של 51.6 מיליון שקל. עסקה זו נעשתה על מנת להרוס את הבניין הקיים ולהקים במקומה בנייני מגורים, מסחר ותיירות.

 

קבוצת חג'ג'

קבוצת חג'ג' מכרה לחברת רמי שבירו קרקע ברחוב איינשטיין. שווי הפרוייקט הוא מעל 238 מיליון שקל. עסקה זו מצביעה על כך שחברות רבות רואות בענף הנדל"ן מקור השקעה יציב ובטוח.

 

דירה בשכונת נחלת בנימין

דירת 3 חדרים, קומה 4 מתוך 7. 66 מ"ר נמכרו 4.95 מיליון ₪.  מדובר בפרויקט שעדיין לא נשלם ועד 2024 הבנייה בו אמורה להסתיים.

 

דירה בתל גיבורים

דירת 2 חדרים, קומה 3 מתוך 3, נמכרה במחיר של שני מיליון ₪ כאשר שטחה הוא 40 מ"ר בלבד! מחירי העסקאות בתל אביב מאמירים מיום ליום וניתן בכל זאת למצוא מציאות.

 

למה לרכוש דירה בתל אביב?

לא כל אחד מעוניין לרכוש דירה בתל אביב. אך מי שכן מחליט על צעד כזה, מחליט זאת בעיקר משיקולים אישיים כמו קרבה למקום עבודה, קרבה למשפחה, קרבה לחיי החברה הישראלית ועוד.

 

מה כדאי לבדוק לפני רכישת דירה בתל אביב?

קיימות בתל אביב שכונות מבוקשות יותר ופחות, אם אתם קונים דירה למגורים שלכם, חשוב שתבדקו שהיא עונה להגדרות בהן הייתם רוצים שהדירה שלכם תעמוד. כאשר מדובר ברכישת דירה להשקעה, חשוב לבדוק שהאזור בו הדירה ממוקמת היא אזור מבוקש. אין טעם להשקיע בדירה שיהיה קשה למצוא לה שוכרים. חשוב לפני רכישה כזו להתייעץ עם מומחי נדל"ן מקומיים, המכירים את שוק הדיור בתל אביב ויכולים להמליץ לכם על עסקת נדל"ן משתלמת עבור השקעה.

 

לסיכום

ניתן לראות כי מחירי הדיור לא עוצרים, למרות זאת, חברות פיננסיות רבות רואות בתל אביב מקור השקעה יציב ובטוח והן בוחרות להשקיע בה בנדל"ן. כפי שסיכמנו ניתן לראות כי ייעוץ לפני רכישת דירה עם מומחה נדל"ן מקומי, יכול למנוע עוגמת נפש בהמשך. פנו לאנשי מקצוע העוסקים בתחום.

קניית דירה

 

אולי יעניין אותך גם