חיפוש

הכל על שיווק נדל"ן

שיווק נדל"ן עוסק בקידום הצעת הערך הייחודית שלך לעולם על מנת לבנות מותג, למשוך לקוחות ולסגור עסקאות נדל"ן. בעוד ששיווק הוא מרכיב חיוני כמעט לכל עסק, עסקי נדל"ן אינם יוצאי דופן המונח "שיווק" הוא משהו שאולי לא עולה בראשכם כשאתם חושבים על נדל"ן.

בקיצור, שיווק הוא פעולה של מכירת מוצרים או שירותים באמצעות פרסום, קידום מכירות או על ידי ביצוע מחקר שוק. באופן שעוזר למכור את פרויקט הנדל"ן שלכם, בין אם מדובר בבית פרטי, בניין דירות, וילה ועוד.

 

השלבים של שיווק נדל"ן

שיווק נדל"ן עוסק כולו במשפכי שיווק, שהם השלבים המתרחשים מרגע שלקוח לומד על הפרויקט שלכם ועד לשלב הרכישה.
השלבים הם כדלקמן:

  1. קבעו את מטרתכם – מי שמבצע את השיווק צריך מטרה. מה המטרה של הקמפיין השיווקי שלכם? כדי לקבל פגישות רישום חדשות? כדי למצוא מוכרים בעלי מוטיבציה?
  2. צרו את המסר שלכם – אתם חייבים לקבל הצעה לתקשר (לדוגמה, יש לי נכס למכירה, נכס להשכרה, שירותי השקעות וכו'). מה ההצעה שלכם בקמפיין השיווקי שלכם? וכיצד אתם מתכננים למשוך את קהל היעד לפרויקט הנדל"ן שלכם.
  3. בחרו ערוצי שיווק – ידוע גם כמדיום, אלו הם הדרכים שבהן אתה מגיע ללקוחות שלך מדיומים כוללים: מדיה חברתית, שלטי שודדים, מודעות, אופטימיזציה למנועי חיפוש באתר (SEO), דיוור ישיר, וקידום ממומן בגוגל הם רק חלק מהאפשרויות העומדות לרשותכם.
  4. לייצר לידים – לידים מתקבלים באמצעות שיווק יעיל דרך הערוצים השונים בהם בחרתם בשלב הקודם של שיווק נדל"ן. קחו את הלידים המוסמכים שלכם ולאחר מכן המשיכו לעקוב אחריהם.
  5. צרו קשר עם הלידים שלכם – ברגע שאתם יוצרים קשר עם הלידים שלכם, זה מתקדם לתהליך מכירה. זה השלב שבו מתנקז כל האנרגיה של השלבים הקודמים של שיווק פרויקטים לנדל"ן.
  6. לסגור את העסקה – הרגע שהכול מוביל אליו, הגשמת המטרה שלך! אתם חותמים את העסקה עם הלקוח, בין אם זה אומר לקנות נכס, להביא שוכר להשכיר נכס או חתימה על הסכם רישום חדש!

שיווק נדל"ן

פייסבוק

הפלטפורמה של פייסבוק מאפשרת לבעלי דפים עסקיים להפעיל פרסומות באמצעות פלטפורמת המיקוד המובילה בתעשייה שלהם. מכיוון שלפייסבוק יש תובנות שאין כמותה לגבי בסיס המשתמשים שלה, הן מאפשרות למשווקים למקד לקהלים ספציפיים מאוד, וזה מצוין לשיווק נדל"ן שרוצה לפגוע במטרה.

 

מודעות גוגל

קידום ממומן בגוגל באמצעות מודעות תשלום לפי קליק, הן יעילות מאוד בלכידת לידים. Google Ads עשויה להתייקר ולהיות תחרותית מאוד, כתוצאה מכך שהלידים לנדל"ן הם כל כך משתלמים עבור עסקי נדל"ן! אבל אנו מבטיחים שכל שקל שתשקיעו במודעות גוגל יספק לכם את התשואה המיוחלת.

 

לסיכום

כשזה מגיע לשיווק פרויקטים של נדל"ן אתם חייבים לפנות לבעלי מקצוע אמינים, אשר יספקו לכם את המעטפת האולטימטיבית לשיווק הפרויקט שלכם בהצלחה.

שיווק נדל"ן

אולי יעניין אותך גם