חיפוש

ביטוח נסיעות לסיני – הדרך הבטוחה לחצי האי     

מתכננים חופשה בסיני? אנחנו בעד! אין ככל הנראה מקום שקט, רגוע ושליו יותר בסביבה הקרובה שלנו, לאורך כל ימות השנה (כן, גם בחורף!). אבל… מה, אנחנו צריכים ביטוח נסיעות לסיני? כן, ברור. השאלה היא רק איזה ביטוח יהיה המתאים ביותר עבורכם. נכון שאתם יכולים לרבוץ על החוף במרחק יריקה מאילת, אבל אתם עדיין בחו"ל, האמינו או לא. מוטב להערך בהתאם כדי לשמור על עצמכם ועל הקרובים אליכם.

פוליסת ביטוח לסיני ניתן וכדאי לרכוש באחת מחברות הביטוח השונות או חברות המתמחות בטיולים. יש גם אפשרות כזו דרך חברת האשראי שלכם, אולם מדובר בביטוח נסיעות בסיסי מאוד שככל הנראה לא יוכל לתת כיסוי מושלם ומענה אמיתי לכל הצרכים שלכם, מה גם שיש הבדל אם אתם נוסעים לחצי האי סיני כיחיד, כזוג או כמשפחה. בנוסף, ביטוח זה ניתן רק לבעלי הכרטיס (אפשר להרחיב ולכלול בני משפחה נוספים), וכן הכרטיס חייב להיות בינלאומי.

נשים בהיריון, כדאי שתדעו שפוליסת חברת האשראי, שתקנה לכן ביטוח לסיני, מבטחת אתכן עד שאתן מגיעות לשבוע העשרים וששה להריונכן. יחד עם זאת, כמובן שתוכלו להרחיב מעבר לכך דרך חברת ביטוח. חשוב מאוד לעשות ביטוח נסיעות לסיני, על אף שבאף מקום אין כיסוי להוצאות הכרוכות בלידה עצמה, באשפוז התינוק ובבדיקות היריון שגרתיות. מה שכן, עם ביטוח נסיעות לסיני כן יחזירו לכם כסף על הוצאות רפואיות שנחשבות להוצאות סטנדרטיות, כפי שקורה אצל כל נוסע אחר.

מבחינת מחירים, פוליסות דרך קופת החולים או חברת הביטוח שלכם עולות בין דולר וחצי לכמה דולרים בודדים. כדאי מאוד לשים לב לכיסוי שהפוליסה מציעה, לוודא שהיא כוללת כיסוי של התקפות טרור וחילוץ ופינוי, ובנוסף לדאוג שאין תקרת כיסוי מבחינת הוצאות במקרה של אשפוזים, התפנות לבית חולים ו/או רכישת תרופות.

מי שלוקח עימו ציוד יקר כמו ציוד ספורט, מצלמות, מחשבים או ציוד לצלילה – כדאי שתוודאו שהפוליסה של הביטוח נסיעות לסיני שבחרתם בה מעניקה לכם כיסוי על הדברים היקרים שאתם לוקחים איתכם. אגב צלילה בסיני, לפי החוק תהיו חייבים לעשות ביטוח צלילה. פוליסה כזו תכלול כיסוי והחזרי הוצאות מגוונים, כמו: אישפוז, פינוי וחילוץ, טיפול בתאי לחץ, חוב כלפי צד ג', נכות או מוות, ביטול כרטיסי הטיסה ועוד. שימו לב שאתם מכוסים ויכולים לצאת לצלול כשאתם שקטים ורגועים.

במידה שאתם מתכוונים להשאר מעל ל-90 יום במדבריות סיני, מוטב שלא תשכחו להגדיל את התקופה הנקובה בפוליסה, וכן דאגו שהיא תכיל סעיף המורה לפצות אתכם במקרה שאיבדתם את הדרכון.

אולי יעניין אותך גם