חיפוש

כך בוחרים ביטוח בריאות בעת נסיעה לחו"ל

בעת נסיעה לחו"ל, ביטוח בריאות הוא אחד הדברים הכי חשובים. בשנים האחרונות יותר ויותר חברות מציעות לכם לעשות דרכן את הביטוח, מה שמעלה את השאלה מהי החברה העדיפה. כאן ננסה לעזור לכם לבחור ביטוח נסיעות מתאים.

 

למה צריך ביטוח בריאות

במדינת ישראל, כל אזרח מבוטח על ידי המדינה בביטוח בריאות ממלכתי. המטרה של הביטוח הזה היא להבטיח לנו טיפול רפואי מלא, בלי שהמצב הכלכלי שלנו יוכל להשפיע על כך. כאשר אנחנו נמצאים מעבר לים, המדינה שבה אנחנו נמצאים לא מחויבת להעניק לנו טיפול רפואי, מה שמוביל למצב שבו טיפול רפואי במדינה זרה עולה הרבה מאוד כסף.

המטרה של ביטוח בריאות לחו"ל היא למנוע את המצב הזה. כמו כל ביטוח,, גם בביטוח הזה אנחנו משלמים סכום פעוט, ובמקרה שבו אנחנו זקוקים לטיפול רפואי במדינה זרה הביטוח הוא זה שמכסה את עלות הטיפול, וכך נמנעת מאיתנו הוצאה גדולה.

ביטוח בריאות

מהי המדינה אליה אנחנו נוסעים

הדבר הראשון שאותו אתם צריכים לבדוק הוא האם המדינה שאתם נוסעים אליה כלולה באפשרויות הביטוח של החברה. במדינות קלאסיות בדרך כלל אין את הבעיה הזו, אולם ברגע שאתם נוסעים ליעד אקזוטי, יש חברות שכבר לא מבטחות אתכם. בדרך כלל חברות ביטוח גדולות יאפשרו לכם לעשות ביטוח לא משנה להיכן אתם נוסעים.

 

היקף הפוליסה

אחרי שבדקתם מה הביטוחים שתקפים במדינה שאליה אתם נוסעים, עליכם לוודא את היקף פוליסת הביטוח. הפוליסה היא למעשה פירוט של השירותים והתרחישים שאותם הביטוח כולל. במידה ואתם עושים ספורט אתגרי במהלך השהות שלכם מעבר לים וודאו שהפוליסה שלכם מכילה גם את האפשרות הזו, במיוחד שמדובר על מצבים שבהם הסיכוי לפציעה סביר בהחלט.

ביטוח בריאות

דרך התשלום

כאשר אנחנו עושים ביטוח בריאות, כולנו מקווים שלא נצטרך להשתמש בו. יחד עם זאת, תמיד כדאי להיות ערוכים לאפשרויות הפחות צפויות, שבהן תצטרכו להפעיל את ביטוח הבריאות שלכם. כדי למנוע מצב שבו חברת הביטוח מתנערת מאחריות, וודאו היטב מהי הדרך שבה תקבלו החזר על ההוצאות כאשר אתם נמצאים מעבר לים.

 

השוואת מחירים

הדבר האחרון שאותו עליכם לבדוק הוא המחיר. בתור ישראלים כולנו רוצים לקבל את המחיר הנמו ביותר, אך חשוב לזכור שהיקף הפוליסה הוא שיקול חשוב יותר. את השוואת המחירים בצעו רק לאחר שראיתם שהפוליסות כוללות את אותן תרחישים, ושהמחיר הנמוך יותר לא מגיע בגלל ביטוח פחות מקיף.

 

לסיכום

בכל נסיעה לחו"ל, בלי ביטוח בריאות הטיול שלנו לא יכול להתחיל. כאשר אנחנו בוחרים ביטוח בריאות, הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק את הפוליסה, ולוודא שהיא מקיפה את כל התרחישים שבהם אנחנו צפופים להיתקל. וודאו מהי הדרך שבה אתם יכולים להפעיל את הביטוח במקרה הצורך, ואל תשכחו להשוות מחירים בין החברות, כדי לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר.

ביטוח בריאות

אולי יעניין אותך גם