חיפוש

מה הסיכונים בצלילה והאם כדאי לעשות ביטוח?

העולם הצבעוני והמרהיב שנמצא מתחת לפני הים גורם לרבים מאתנו להתאהב בקסמו. יש מי שבוחרים להסתכל עליו מרחוק, בעוד אחרים מעדיפים לצלול מטה ולהכיר בו מקרוב. מדריך זה עולה לרשת כדי להציג בפני כל דורש את הסיכונים שעשויים להימצא בקרקעית הים ובדרך אליה, כדי לבחון האם כדאי לעשות ביטוח צלילה לפני הכניסה למים או שלא. הישארו כאן ותגלו את כל המידע שישמור עליכם בטוחים.

 

סיכון מספר 1 – נזק לציוד

לא נלאה אתכם בפרטים ונציין כבר עכשיו שיש סיכונים רבים שבאים לידי ביטוי בעת הצלילה בים. הסיכון הראשון שהתגלה כנפוץ ביותר נוגע לציוד האישי שניתן לצוללים מטעם בית הספר לצלילה. אם צללתם בעבר, אתם בטח יודעים שמדובר במשקפת, מכלי חמצן, סנפירים, בגדים ועוד. כל אחד מהפריטים הללו נחשב ליקר ערך והנזק הכי קטן שייגרם לו עשוי להוביל לתשלום יקר. אם לא די בכך, אתם עשויים לשלם סכומים גבוהים במידה ותגלו שאיבדתם את אחד מהפריטים הללו במהלך הצלילה.

סיכון מספר 1 – נזק לציוד

סיכון מספר 2 – פגיעה פיזית בצולל

לצערנו, שמענו לא פעם על אנשים שנפגעו באורח קל – קשה במהלך הצלילה שלהם. תרחיש שכזה צפוי להוביל להזמנה של פינוי חירום רפואי, כדי שניתן יהיה לקבל טיפול הולם בהקדם האפשרי. מדובר במצב שעשוי לעלות לכם ביוקר. אם להיות ממוקדים, נוכל לומר שמדובר בעלויות שעולות על 1,000 ₪. בשלב זה אתם מכירים בסיכונים הנפוצים ביותר. סביר להניח שהבנתם בשלב זה שעליכם לעשות ביטוח צלילה RDI בהקדם האפשרי.

 

למה מומלץ לעשות ביטוח בשלב מוקדם?

הפנייה לחברת ביטוח שתכסה אתכם במהלך הצלילה חייבת להתבצע לפחות יממה לפני תחילת הקורס (הצלילה) ולא לאחר מכן. חשוב לעשות זאת, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מכוסים ב – 100%. פנייה לאחר מועד זה עשויה לגרום לאי השתתפות מצד חברת הביטוח במידה ויהיה צורך בסיוע בהוצאות רפואיות, תשלום על אובדן או נזק של ציוד ועוד.

 

כך תבחרו בביטוח צלילה מתאים

בחירה בביטוח צלילה איכותי יאפשר לכם להתמקד בצלילה מבלי לחשוב על הסיכונים שכרוכים בה. מדובר בשקט נפשי שכל אחד רוצה שיהיה לו במצבים מסוג זה. אם אתם רוצים להרגיש כך ולדעת שבחרתם נכון, תצטרכו להכיר תחילה בביטוח צלילה שתואם למשך הצלילה שלכם. נסביר בקצרה שיש 2 סוגי ביטוחים נפוצים:

  1. ביטוח צלילה ל – 14 יום
  2. ביטוח צלילה לשנה

 

השורה התחתונה – זה הזמן לצלול בביטחון

עד כאן 2 הסיכונים הנפוצים שמתרחשים לא פעם בעת צלילה. כעת אתם מכירים בסיכונים אלה וברור לכם שצריך להחזיק בביטוח צלילה מתאים, כדי שתוכלו לשהות מתחת למים במינימום לחץ (נפשי). נאחל בהזדמנות זו שתיהנו מכל רגע ושתדעו תמיד לשמור על הבריאות והכיס שלכם, בכל הנוגע לספורט אתגרי וטיולים.

השורה התחתונה – זה הזמן לצלול בביטחון

אולי יעניין אותך גם