חיפוש

ביטוח רכב שבועי – איך זה עובד ולמי זה מתאים?

ביטח רכב הוא דבר מאד משמעותי. הוא חשוב לאין שיעור במקרה של תאונה, לכן חשוב תמיד לוודא שהביטוח שלנו בתוקף. בשנים האחרונות חברות הביטוח השונות מצאו פתרון מצוין במידה ואתם במצב בו אתם צריכים ביטוח רכב רק לשבוע. אם אתם נמצאים במצב שבו יש בבעלותכם רכב והוא רוב השנה אינו בשימוש, ביטוח רכב שבועי הוא מושלם עבורכם.

ביטוח רכב שבועי בחברה טובה יוודא שאתם אכן מבוטחים אך ללא ההוצאה השנתית המוגזמת. אם אתם חושבים שזה משהו שיכול להתאים לכם המאמר הבא הוא בדיוק עבורכם. נעניק לכם את מידע שעליכם לדעת כדי לא לבזבז כסף שלא לצורך.

 

ביטוח רכב שבועי – איך זה עובד?

אם שמתם לב שאתם זקוקים לביטוח רכב לפי שבוע – קודם כל בידקו אם זה אכן המצב. הסתכלו אחורה על השנה החולפת וראו כמה פעמים השתמשתם ברכב. ביטוח שבועי הוא מאד פשוט – קובעים מול חברת הביטוח באיזה יום הוא מתחיל ובאיזה יום מסתיים.

הביטוח יהיה תקף רק לימים האלה ובהתאם לתנאים שסוכמו מול חברת הביטוח. היתרון שלו ברור. אך קיים גם חסרון – ביטוח שבועי יהיה יקר באופן יחסי. לכן אנחנו ממליצים לבדוק היטב כמה האוטו בשימוש אל מול מחירי הביטוח. תוכלו כמובן להתייעץ עם סוכן ביטוח או סוכנות ביטוח מקצועית ומהימנה.

הכניסה שלך להייטק_ תכיר שלוש משרות ללא צורך בניסיון קודם

ביטוח רכב שבועי – למי זה מתאים?

  1. מי שמשתמש ברכב לעיתים נדירות – אם אתם מבלים הרבה מהשנה ללא הרכב כי יש תחבורה ציבורית טובה, או שמא אתם הולכים הרבה ברגל, אך בכל זאת יש בבעלותכם רכב, עשו ביטוח רק לימים שהרכב אכן בשימוש. אולי אתם מבלים חלקים ניכרים של השנה בחו״ל, אך שומרים על הרכב בארץ, אם כך חשוב שתבדקו את העניין שכן אין טעם לשלם ביטוח שנתי במקרה כזה.
  2. מי שמשתמש ברכב רק בסופי שבועביטוח שבועי לרכב יתאים עבורכם אם אתם משתמשים ברכב רק בסופי שבוע, אך לא בכל סוף שבוע. ביטוח לכמה ימים יכול לחסוך לכם הרבה כסף בראייה שנתית.
  3. ביטוח זמני לאדם אחר – אולי אתם רוצים לבטח את אחד הילדים שלא נוסע תדירות ברכב אך ביקש אותו לטיול, באופן חד פעמי. בנוסף אולי לאחד מבני הזוג יש צורך לנהוג ברכב השני בעקבות השבתת הרכב שלו או שלה, או כל סיבה אחרת. בקיצור, כל אדם נוסף שתרצו להוסיף לביטוח – נסו לצפות – כמה ימים בחודשים הקרובים הוא באמת ינהג – וקבלו החלטה חכמה ומושכלת לפי זה.
  4. אם יש לכם רכב אספנות – לעיתים לאנשים חובבי רכבים יש רכב אספנות, אותו הם מחזיקים בתור רכב שני או שלישי ולא נוסעים בו לעיתים תכופות. אם זה מצבכם אין טעם לבטח את הרכב לכל השנה. בחרו בביטוח שבועי או לפי ימים וחסכו כסף רב בשנה.

אז אם אתם מזהים את עצמכם באחד המצבים או במשהו דומה, פנו לחברת הביטוח עוד היום והסדירו את העניין.

ביטוח הובלות

אולי יעניין אותך גם