חיפוש

מרכזי הקניות שתוכלו לחסוך בהם

את המושג אאוטלט בטח כבר שמעתם בעבר. לכל אלו שידם אינם משגת ועדיין רוצים לשמור על מלתחה עדכנית, מדרום ועד צפון ריכזנו עבורכם את מרכזי הקניות שיעזרו לכם לחסוך. אולי זה דורש נסיעה אל מחוץ לעיר אבל זה בהחלט שווה את המחיר.

 

דרום:

באר שבע – קניון מבנה אאוטלט

בקטגוריית מתחמי קניות מקבוצת מבנה, עומד לא אחר מקניון מבנה באר שבע. בקניון ששינה את אופיו לקניון עודפים בשנת 2016, ניתן למצוא חנויות אופנה לצד מסעדות ואולמות בתי קולנוע. הרמוניה לבית, המשביר לצרכן, נעלי נמרוד ורנואר, הם רק חלק קטן מבתי העסק שניתן למצוא בקניון. ככה חוסכים: ניתן למצוא בקניון 50% הנחה על כריות נוי בחנות ורדינון, ו-1+1 על נעלי ילדים בחנות נעלי נמרוד.

 

מרכז:

צומת ביל"ו – מתחם ביל"ו סנטר

לא רחוק מרחובות, עומד לו מתחם ענק המכיל כ-180 חנויות עודפים. זהו אחד המתחמים הותיקים בארץ ומחיריו נמוכים בכ-30-40 אחוז משאר הארץ. במקום תוכלו למצוא מותגים נחשבים מחו"ל, כגון: ראלף לורן, טימברלנד, קדס, פאקטורי 54, וכן מותגים האהובים על ישראלים, כגון: קסטרו, הוניגמן, מנגו, ועוד. ככה חוסכים: במתחם ניתן למצוא שמלת נשים של רנואר ב-100 שקלים, ומכנסי ברמודה לגברים בקסטרו ב-50 שקלים בלבד.

 

חולון – אאוטלט פרימיום סנטר

המתחם, שנחשב לאאוטלט ההנעלה הגדול ביותר בגוש דן, ממוקם במרכז התעשייה של חולון ומתפרש על כ-10 דונם. המרכז מכיל כ-32 חנויות עודפים, ביניהן: מגה ספורט, ניין ווסט, נאוטיקה, פמינה, ועוד. האאוטלט הוא פתרון מושלם לתושבי המרכז שרוצים לחסוך אך לא לנסוע רחוק. ככה חוסכים: שמלה פרחונית של נאוטיקה לילדות תעלה לכם 53 שקלים במקום 179 שקלים בחנות המקורית.

 

צפון:

ירכא – אאוטלט ביג פאשן

אי שם בצפון הרחוק, לא רחוק מעכו ונהריה, מסתתר לו אאוטלט רחב מימדים שכל תושבי האזור נהנים ממחיריו. מתחם הקניות, שממוקם במרכזו של הכפר הדרוזי "ירכא", מתפרש על כ-7000 מ"ר ומכיל כ-40 חנויות עודפים. בין החנויות ניתן למצוא מותגים, כמו: אדידס, דלתא, הודיס, לי קופר, ועוד.

ככה חוסכים: ניתן למצוא במתחם מכנסי ספורט לנשים של דלתא ב-30 שקל (במקור עולה 130 שקל). טיפ: אם תרצו להתפנק לאחר שופינג מפרך, תוכלו ללכת לבית הפנקייק שנמצא באזור התעשייתי של הכפר.

 

חיפה – חוצות המפרץ אאוטלט

מתחם זה נחשב למתחם הקניות הפתוח הגדול ביותר בישראל והוא מונה כ-120 בתי עסק. בפאתי המתחם, עומדת לה תחנת רכבת שמקלה את ההגעה למקום. במתחם תמצאו את החנויות: אמריקן איגל, בילבונג, גולברי, סבון של פעם, ועוד. ככה חוסכים: 6 פריטים לילדים בחנות מישמיש ב-100 שקלים בלבד. במתחם ניתן למצוא ג, באולינג, פארק טרמפולינות והפעלות לילדים.

 

אז מה עושים עכשיו?

בחרו את המרכז שהכי נוח לכם להגיע אליו, כנסו לאוטו או לרכבת והתחילו לחסוך!

מרכז קניות

אולי יעניין אותך גם