חיפוש

אתם רוצים להצהיר על ידועים בציבור וחוששים מהתהליך? תכירו את טאוב ושות' שיעשו לכם סדר בבלאגן

זוגות רבים בוחרים להצהיר על עצמם כמי שחיים חיים משותפים יחד, אך מעטים מהם יודעים מה עליהם לעשות, כדי להוציא את ההליך לפועל. מדריך זה ירכז את כל המידע החיוני אודות משרד עורך הדין טאוב ושות' שעוסק בתחום זה ומאפשר לבני זוג להצהיר על עצמכם כידועים בציבור במינימום מאמץ וללא חשש. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתכירו בתהליך מקרוב.

 

ההגדרה של ידועים בציבור

יכול להיות ששמעתם לא פעם על המושג "ידועים בציבור" אך לא ידעתם בדיוק במה מדובר. אם כך, זו ההזדמנות לגלות שזהו מושג שנוגע לאנשים שעונים על אחד או יותר מהקריטריונים הבאים:

  1. לא יכולים להתחתן ברבנות (לדוגמא, בני זוג שאחד מהם אינו יהודי, כהן וגרושה)
  2. בוחרים שלא להתחתן ברבנות מסיבה כלשה

אלה יכולים להתחתן בנישואים אזרחיים מחוץ לישראל ולהצהיר בעתה החזרה לארץ על היותם ידועים בציבור. יש הסוברים שזוגות אלה לא זכאים לקבל את הזכויות של הזוגות הנשואים, אך ההפך הוא נכון. שכן, בני זוג שיירשמו באמצעות עורך דין כידועים בציבור, יכולים לקבל קצבאות מביטוח לאומי, זכויות בנושא ירושה, נקודות זיכוי במס הכנסה ועוד.

הקריטריונים הבאים

כך תצהירו על עצמכם כידועים בציבור

בני זוג שרוצים להצהיר שהם ידועים בציבור, צריכים לפנות למוסד לביטוח לאומי ולמלא שאלון שמצריך מענה על הפרטים הבאים: פרטים אישיים של כל אחד מבני הזוג, המצב המשפחתי והמצב הכלכלי. חשוב לציין שיש צורך בהגשת מסמכים שמעידים על קיומו של משק בית משותף. מי שביצעו את ההליך בעבר יוכלו להעיד שהסתייעות מצד עורכי הדין של טאוב ושות' – משרד עו"ד, הפכה את ההליך לפשוט ביותר.

 

עובדי המשרד של טאוב ושות' יעשו את העבודה עבורכם

הסתייעות מצד עורכי דין שבקיאים בהליך קבלת המעמד "ידועים בציבור" תאפשר לכם להיות בטוחים בכך שלא תצטרכו להתמודד עם חששות וסטרס. שכן, עורכי הדין יעשו את העבודה הקשה עבורכם. הם יבדקו בתור התחלה שאתם מגישים את הבקשה באופן מלא ומדויק, כך שתקבלו את המעמד הדרוש תוך זמן קצר.

 

עובדי המשרד יסייעו בחתימה על הסכם ממון

בני זוג שמחליטים לחיות חיים משותפים ללא נישואים צריכים להכיר את הסכם הממון שיכול להקל עליהם במקרה של פרידה. שכן, תרחיש שכזה עשוי להוביל לקושי רב בכל הנוגע לחלוקת נכסים וכספים משותפים. עובדי המשרד יוכלו ללוות אתכם לא רק בקבלת ההכרה כידועים בציבור, אלא גם בחתימה על הסכם ממון שיקנה לכם שקט נפשי.

 

לסיום

בני זוג שחוששים מהליך ההצהרה שיקנה להם את החותמת "ידועים בציבור" צריכים לפנות בהקדם האפשרי למשרד עו"ד טאוב ושות' שיסייע בהליך מתחילתו ועד סופו. בשלב זה אתם מכירים בעובדה זו, כך שנותר לכם רק לבצע את הפנייה ולהתחיל בתהליך החשוב.

זוגות רבים

אולי יעניין אותך גם