חיפוש

כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים ביטקוין

מבין מגוון המטבעות הדיגיטליים השונים שניתן למצוא כיום, מטבע הביטקוין הוא המטבע הוותיק (הראשון למעשה) ובעל הערך הגבוה ביותר. זו הסיבה שקיימת התעניינות רבה מצד משקיעים בתחום הקריפטו, כיצד ואיך קונים את מטבע הביטקוין. במאמר זה ריכזנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים ביטקוין

 

היכרות קצרה עם מטבע הביטקוין

למי שעוד לא הספיק להכיר או למי ששמע אך לא הבין בדיוק במה מדובר, מטבע ביטקוין הוא המטבע הדיגיטלי הראשון שהחל את מהפכת המטבעות הדיגיטליים בעולם, מתוך מטרה לשנות את התפיסה שלנו לגבי כסף וערך, כאשר מאז הופעתו הראשונה בשנת 2009, מטבע הביטקוין מצליח לשמור על מעמדו הבלתי מעורער, הן מבחינת השווי והן מבחינת תפיסת נפח השוק, העומד על כ – 40% משוק המטבעות הדיגיטליים.

ביטקוין

כיצד רוכשים ביטקוין?

ההתעניינות במטבעות דיגיטליים בכלל ובמטבע ביטקוין בפרט, נמצאת במגמת עלייה כבר מספר שנים, הן מצד אנשים המעוניינים להשתמש במטבע הדיגיטלי והן מצד משקיעים, כאשר לאחר ההיכרות הקצרה עם המטבע, נותר לנו להבין כיצד בדיוק רוכשים ביטקוין:

 

רכישת ביטקוין

הדרך המומלצת ביותר לרכישת ביטקוין היא באמצעות הבורסה או חברות השקעה הפועלות בשיתוף עם המערכת הבנקאית, ומאפשרות קניית ביטקוין באשראי באופן חד פעמי או באמצעות הוראת קבע, תוך שמירת המטבעות שנרכשו בארנק דיגיטלי או בשירותי משמורנות של חברה מאובטחת.

 

כריית ביטקוין

אפשרות קצת פחות נוחה, הן בגלל התהליך והן בגלל המשאבים הנדרשים לכך, היא כריית ביטקוין באמצעות מחשב בעל יכולות מתאימות.

 

כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים ביטקוין

תהליך רכישת ביטקוין אמנם נחשב לפשוט ונוח למדי, אך לפני שקונים ביטקוין כדאי וחשוב לשים לב לדברים הבאים:

קניית ביטקוין

הגדרת יעדים ומטרות

לפני שרוכשים ביטקוין, חשוב להגדיר יעדים ומטרות שאתם מעוניינים להשיג, באופן שיסייע לכם להגדיר מסגרת מתאימה לתקציב רכישה.

 

רכישה ממקום בטוח

ניסיונות הפיתוי וההונאה בתחום המטבעות הדיגיטליים בכלל ובעת רכישת מטבעות דיגיטליים בפרט, הם רבים ומתוחכמים ולכן, חשוב לוודא כי הרכישה נעשית דרך חברה אמינה, מפוקחת ומאובטחת.

 

אחסון מטבע דיגיטלי

לפני רכישת מטבע קריפטו, חשוב לבדוק שיש לכם אפשרויות אחסון מתאימות למטבע הדיגיטלי – משמורן, ארנק דיגיטלי או ארנק קר (ארנק פיזי הדומה לדיסק און קי ובעל רמת אבטחה גבוהה בשל היותו מנותק מהרשת).

 

רכישת יחידות מידה קטנות

השווי הגבוה של הביטקוין גורם ללא מעט אנשים להסס לפני רכישת ביטקוין, אך כדאי לדעת כי קיימת אפשרות לרכוש גם יחידות מידה קטנות (המוכרות בשם סאטושים), בהתאם לסכום ההשקעה המבוקש.

 

לסיכום

רכישת ביטקוין, המטבע הדיגיטלי הראשון והפופולארי ביותר, היא תהליך פשוט למדי, במיוחד כשהוא מתבצע דרך חברה מאובטחת ומהימנה, כאשר לפני רכישת המטבע, חשוב לדעת ולקחת בחשבון מספר דברים הנוגעים ל –  הגדרת יעדים ומטרות, רכישה ממקום בטוח, אחסון מטבעות הביטקוין והכרת האפשרות לרכוש גם יחידות מטבע קטנות.

ביטקוין

אולי יעניין אותך גם