חיפוש

כמה יעלה חשמל עם תנור לחימום הבית

החורף הישראלי נחשב אמנם לקצר וידידותי יחסית, אך עם זאת דורש מאיתנו להכין את הבית כראוי. במקרים רבים ישראלים המשתמשים במזגנים או מוצרי חימום ישנים מגלים כי אלו אינם משרתים אותם כהלכה בחורף, והם נאלצים להוציא סכומי כסף רבים לצורך הפעלת המוצרים הללו. כדי להימנע ממצב זה, אספנו עבורכם את כל המידע הדרוש, לרבות בהקשר לעלות החשמל עם תנור לבית.

 

באילו הוצאות כרוך חימום הבית בחורף?

כידוע לכולנו, ישראל מאופיינת באקלים חם במיוחד, ועל כן ברוב הבתים ניתן למצוא מערכות רבות המנצלות את אור השמש הרב בו בורכה מדינתנו, דבר שיכול לחסוך סכומי כסף רבים לאורך הקיץ. עם זאת, בתים רבים בישראל לא ערוכים בהתאם לחצי השני של השנה, המאופיין במזג אוויר קר וסוער. באותם בתים נאלצים הדיירים להשקיע סכומי כסף גבוהים בעלויות חימום המים וחימום חלל הבית.

בחורף, יש להפעיל את הדוד לאורך זמן רב יותר ותנורי החימום והמזגנים עובדים שעות נוספות. לכן מומלץ לרכוש מוצרי חימום חסכוניים כמו תנור לחימום הבית, שיקצצו בעלויות. עלויות צריכת החשמל הן המשמעותיות ביותר לאורך החורף ומגיעות לאלפי שקלים. עם תנור חימום, עלויות החשמל בחודשי החורף יהיו סבירות יותר.

חימום הבית

נקודות למחשבה בקניית מוצרי חימום

לקראת כל חורף חנויות מוצרי החשמל פורסות בפנינו את שלל מוצרי החימום שמוצעים למחירה בכל חנות. קיימים פתרונות חימום מתקדמים רבים, ועם זאת חשוב מאוד להכיר את הפרמטרים החשובים לבחירת המוצר המתאים – כמו צריכת החשמל של המכשיר, עלויות ואורך תקופת האחריות. היקף צריכת החשמל ישפיע רבות על מחיר השימוש במכשיר בפועל, היות וייתכן ומוצר זול "יזלול" כמות רבה של חשמל וכך באופן עקיף יהפוך ליקר בהרבה.

 

תנור חימום

אחד מפתרונות החימום הפופולאריים ביותר בישראל ובעולם כולו הוא תנור חימום. תנור מסוג זה נחשב לשחקן ותיק בתחום חימום הבית וככל שעוברות השנים הוא רק הולך ומתאים את עצמו לצורכי הלקוחות. תנור חימום הפועל על חשמל נחשב למוצר חימום חסכוני ויעיל שכן הוא מאפשר לדיירי הבית לשלוט בעוצמת החימום ובהדלקתו בכל חדר לחוד. גם העובדה שאין צורך בהתקנה מורכבת עבור תנור כזה, הופכת את המוצר לפופולארי במיוחד בקרב כלל הצרכנים.

 

אז כיצד מתקינים?

תנור חימום מתחבר לחשמל באופן פשוט שלא דורש חיבור מתאמים או הוצאות נלוות. אם תרצו לתלות את התנור על הקיר (באמבטיה למשל) ניתן לחבר את התנור לכל נקודה הקרובה לחיבור חשמל רגיל באמצעות מתלים וברגים בטוחים ועמידים המבטיחים שימוש מלא ללא חששות. בתקופה הראשונה לאחר התקנת התנור חשוב לבצע מעקב אחר הוצאות החשמל בבית על מנת לוודא שהתנור צורך כמות אנרגיה אידיאלית.

 

סיכום

לאורך החורף מוצרי החימום בביתנו עובדים שעות נוספות וכתוצאה מכך עלויות החשמל גבוהות ביחס לשאר ימות השנה. על מנת לחסוך העלויות אלו ניתן לרכוש מוצרי חימום חסכוניים שעלותם נמוכה וצריכת החשמל שלהם חסכונית. אחד ממוצרי החשמל הפופולאריים ביותר הוא תנור חימום שהשימוש בו מאפשר לחסוך בעלויות צריכת החשמל בבית, וכך לעבור את החורף הקר ללא הוצאות כלכליות חריגות.

לחמם חשמל

אולי יעניין אותך גם