חיפוש

פה ביפו – כך תמצאו דירה ביפו!

אם אומרים על תל אביב שהיא ה"ניו יורק" של המזרח התיכון, הרי שיפו היא לא שונה בהרבה ומציעה קסם מיוחד כמו רחובות אלנבי, בן יהודה, שדרות גורדון וכולי. רגע לפני שרוכשים נכס כזה או אחר, הנה כמה דגשים וטיפים שחשוב לדעת בחשבון על דירות ביפו. 

קודם כל והכי חשוב אולי, אתם צריכים לזכור שהעיצוב של דירה ביפו עשוי להיות מאוד שונה מאשר העיצובים של דירות בתל אביב, במיוחד אם מדברים על מבנים ישנים בסגנון בנייה ערבי. כמו כן, ביפו, עקב היותה עיר מעורבת באוכלוסייתה, ישנם אזורים אשר נחשבים יותר דוברי ערבית וישנם אזורים שבהם עברית יותר נפוצה. בתוך כך, אלו הם חלק מהאזורים המוכרים יותר ביפו:

  • שוק הפשפשים: אזור מאוד צבעוני עם אוכלוסייה מגוונת מאוד.
  • יפו העתיקה: אזור גדוש בנכסים בבנייה "של פעם", פשוט אזור יפהפה.
  • דרך שלמה: זהו רחוב שמתחיל אמנם ביפו, אבל ממשיך לתוך דרום תל אביב.
  • אזור הרובע: אזור הרובע ביפו נחשב אחד מהרובעים המקסימים ביותר באזור.

 

דירה להשכרה ביפו: כמה קרוב לחוף?

אם אתם מחפשים דירות להשכרה ביפו או דרום תל אביב, אחד ההיבטים החשובים לאנשים הוא בדרך כלל היבט של הקרבה לחוף הים. בתוך כך, ישנם כמה אזורים שבהם ניתן למצוא דירות להשכרה ביפו עם קרבה רבה לחופים. בעוד שאפשר לגור ממש במרכז יפו, גם האזורים הפנימיים של יפו עשויים להיות מקסימים.

בשכונת עג'מי, למשל, תוכלו למצוא לא מעט בנייני מגורים אשר ממוקמים ממש על חוף הים. כדאי לדעת, שכונת עג'מי ידועה בתור אחת השכונות ביפו, שבהן ניתן למצוא מבנים עתיקים יפהפיים בבנייה ערבית קלאסית.

דירות להשכרה ביפו

איך למצוא את ה-דירה ביפו?

לא בטוחים איך למצוא את דירת החלומות שלכם באזור יפו? אם אתם רוצים למצוא את ה-דירה בה' הידיעה, מתווכי דירות עשויים להיות מאוד שימושיים. זאת, בהנחה שאתם באמת רוצים לקבל עזרה אישית ממומחה מנוסה באזור זה של יפו.

מתווכים בד"כ מכירים את האזור של יפו מבפנים ומבחוץ, כך שהם יכולים להיכנס ממש לעובי הקורה של החיפושים ולאתר את הדירה המושלמת עבורכם. אמנם עמלת התיווך תנוע בין 1% – 2%, אבל זה שווה את זה בטווח הארוך.

 

לבסוף, אפשר להתגמש בעלות התיווך?

באופן כללי, דמי התיווך הם נושא שנתון לדיון ומו"מ, אבל הוזלת העלויות צריכה להגיע ממקום אחר. במקום להתמקח על עמלת התיווך, אנחנו ממליצים לכם להתמקח על מחיר הנכס. ברוב המקרים מתווכים נוקבים בתג מחיר גבוה ממה שבלע הנכס מוכנים לקבל על הנכס.

כאשר אתם מתמקחים על מחיר הנכס, נהוג להתמקח על סכומים של כ-50,000 ₪ ומעלה, בעוד כי התמקחות על דמי התיווך תעזור לכם להוריד אולי כמה אלפי שקלים מהעלויות הכוללות של רכישת נכס. לסיכום, החיים גמישים ואפשר להתמקח כמעט על הכול, אבל צריך לעשות זאת בחוכמה.

דירות להשכרה ביפו

אולי יעניין אותך גם