חיפוש

כך תבחרו רואה חשבון

בין המקצועות הנפוצים היום בשוק העבודה הוא רואה חשבון. רואי חשבון קיימים אמנם בשפע, אך טובים יש בודדים. בחירת רואה חשבון טוב היא חשובה מכיוון שהוא יכול לספק הדרכה חשובה בנושאים פיננסיים ולעזור להבטיח שהכלכלה העסקית או האישית שלכם תהיה תקינה. במידה ואתם מחפשים רואה חשבון טוב, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג עבורכם מספר דגשים שיש לשים לב אליהם בעת בחירת רואה חשבון.

 

קבעו את הצרכים שלכם:

השלב הראשון בבחירת רואה חשבון הוא לקבוע אילו סוגים של שירותים אתם צריכים. ישנו מגוון רחב של רואי חשבון, כאשר לכל רואה חשבון יש את תחום ההתמחות שלו –  יש כאלה המתמחים בדיווח מס לרשויות, יש שמקצועיים בתכנון פיננסי וישנם כאלה שמלווים עסקים.

כאמור, ישנה רשימה ארוכה של נושאים בהם מתמחים הרואי חשבון השונים, וחשיבה ראשונית על סוג השירות שאתה זקוקים לוף תשאיר אותכם עם בחירה מצומצמת יותר, מבין רואי חשבון המתמחים בתחומים שרלוונטיים אליכם.

לבחור רואה חשבון

בדקו את האישורים של רואי החשבון:

לצערנו קיימים כיום בשוק אנשים המציגים עצמם כרואי חשבון, אך למעשה, הם מעולם לא למדו את המקצוע במוסד אקדמי או עברו את המבחן הממשלתי שמסמיך אותם לעסוק בראיית חשבון בצורה רשמית. השלב שני בעת בחירת רואה חשבון, הוא לבדוק שהרישיון של הרואה חשבון הרלוונטי קיים ובתוקף. בדרך כלל ניתן יהיה לבדוק מידע זה דרך הרשויות.

 

חפשו ניסיון והמלצות:

לאחר שכיילנו את סוג השירות שאנו מעוניינים בו ובדקנו שלאותו רואה חשבון יש רישיון בתוקף, השלב השלישי הוא לבדוק שיש לרואה החשבון מספיק ניסיון. ניסיון הוא קריטריון חובה בכל מה שנוגע לרואה חשבון טוב. חפשו רואה חשבון הנמצאים בשוק העבודה שנים רבות, אשר הינם בעלי רקורד עשיר של הצלחות.

בנוסף, בשלב זה מומלץ לתשאל חברים, קרובי משפחה ועמיתים לעבודה אם יש להם המלצות לרואה חשבון טוב. המלצות שמגיעות מקרוב שאתם סומכים עליו, הינן בעלי חשיבות גדולה, ולכן כדאי לקחת אותן בכובד ראש. כמו כן, ניתן גם לבדוק המלצות דרך ארגונים מקצועיים או אתרי ביקורת באינטרנט על מנת לבדוק חוות דעת של אנשים שהיו בעבר לקוחות של אותו רואה חשבון.

מלבד המלצות שתקבלו, מומלץ גם לקבל מידע על המחיר של אותו רואה חשבון, כך שתוכלו לקבל טווח מחירים עבור השירות שאתם מעוניינים בו.

לבחור רואה חשבון

רואה חשבון באשקלון:

לסיכומו של עניין, רואה חשבון הוא איש מקצוע בעל חשיבות עצומה לעתיד הכלכלי שלכם. במידה ואתם מתגוררים באשקלון והסביבה, תוכלו לקבל כאן המלצות על רואה חשבון באשקלון. משה קופרשמידט הינו בעל משרד רואי חשבון הקיים שנים רבות. המשרד מתמחה במגוון שירותים פיננסים ובניהם נמנים גם החזר מס שבח באשקלון, פתיחת עוסק פטור ועוסק מורשה, בניית תוכנית עסקית וייעוץ משכנתאות. לרואה חשבון קופרשמידט חשובה יותר מכל מקצועיות, זמינות ויחס אישי. עקרונות אלה יגרמו לכם לקבל שירות אדיב ומקצועי ללא פשרות.

 

לסיכום

לסיכומו של דבר, חשוב למצוא רואה חשבון איכותי שיוכל לתת לכם מענה איכותי לצרכים הפיננסיים שלכם. וטיפ אחד אחרון, זכרו שרואה חשבון הוא חלק בלתי נפרד מניהול העניינים הפיננסיים שלכם, ולכן ההמלצה שלנו היא להקדיש זמן ושיקול דעת רבים על מנת למצוא את רואה החשבון המתאים ביותר.

לבחור רואה חשבון

אולי יעניין אותך גם