חיפוש

המשרד גדל: כך תאבזרו את המשרד החדש!

בעלי משרדים רבים מוצאים את עצמם מגיעים אל הרגע המיוחל, בו הם מגדילים את המשרד ומוסיפים חדרי עבודה וחללים נוספים. עובדה זו מתרחשת מידי יום במשרדים שעוסקים במגוון תחומים. החל מעריכת דין, ראיית חשבון וקבלני בניה. החלטנו להוציא מדריך מקיף בנושא שיציג בפני כל דורש את הדרך הנכונה לאבזר את המשרד שגדל, כדי להקל על מנהלי המשרדים. הישארו אתנו ותגלו את הרשימה שתאפשר לכם להכין את המשרד לקראת השינוי המשמעותי.

 

הדבר ה – 1 שתצטרכו להכין לקראת אבזור של המשרד: רהיטים

אי אפשר לכתוב מדריך לשדרוג המשרד מבלי לציין מילה או שתיים על הרהיטים שדרושים. ברגע שהגדלתם את חלל העבודה, עליכם להוסיף לו רהיטים מסוגים שונים. נציג בפניכם כעת את הרשימה המלאה שתאפשר לכם להיכנס לאתר של ריהוט משרדי ולהוסיף את הפריטים לעגלת הקניות בן רגע:

  • שולחנות עבודה
  • כורסאות המתנה
  • שולחנות קפה
  • פוף וספסלים לפינת עבודה נמוכה

לצייד את המשרד החדש

הדבר ה – 2 שתצטרכו להכין לקראת אבזור של המשרד: ציוד משרדי

המשרד גדל ומצטרפים אליו עובדים חדשים. הדבר יצריך מכם התארגנות מראש של ציוד משרדי. ההמלצה היא לערוך גם כאן רשימה מסודרת. פנו אל המזכירה של המשרד ותבקשו ממנה להכפיל את כמות ההזמנות שהייתה עד כה. כך שאם היא נהגה להזמין 10 חבילות של מרקרים סטבילו בכל פעם, עכשיו היא יכולה להזמין 20 וכך הלאה.

 

הדבר ה – 3 שתצטרכו להכין לקראת אבזור של המשרד: מחשבים ומקלדות

אנשי ה – IT של המשרד צפויים לקחת את האחריות על הדבר הבא. שכן, הם אלה שדואגים למחשבים ומקלדות עבור העובדים החדשים. אתם צריכים כמובן למסור להם רשימה מסודרת שתציג בפניהם את העובדים החדשים, השמות שלהם והציוד שהם צריכים. כך יוכלו אנשי ה – IT לגשת אל חדר הציוד ולבצע התקנה מלאה של המחשבים, המקלדות והעכברים.

לצייד את המשרד החדש

הדבר ה – 4 שתצטרכו להכין לקראת אבזור של המשרד: שלטים חדשים

אם תסתכלו סביב, אתם וודאי תשימו לב שיש שלטים קטנים שמוצבים בכניסה לכל חדר או חלל עבודה. שלטים אלו מציגים את העובד ואת התפקיד שלו בחברה. עליכם לקחת את הרשימה שהכנתם בשלב הקודם (זו שמסרתם לאנשי ה –  IT) ולהעביר אותה אל בית הדפוס שאחראי על הדפסת השלטים. חשוב מאוד לשים לב כי אתם מיידעים את האחראי בבית הדפוס אודות השלטים הקיימים במשרד. שכן, כך הוא יוכל להדפיס עבורכם שלטים בעלי עיצוב זהה.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את 4 הדברים שתצטרכו להכין לקראת אבזור של המשרד שגדל. עכשיו, אתם יודעים מה הם הדברים הללו ואיך תוכלו לארגן אותם על הצד הטוב ביותר, כך שנותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולהכין את המשרד לקראת הגעתם של העובדים החדשים.

לצייד את המשרד החדש

אולי יעניין אותך גם