חיפוש

ההשפעה של מעורבות עובדים על הצלחה ארגונית

מדובר רבות לאחרונה על מתן תשומת לב לעובדים בארגונים שונים וההשפעות של הדבר. עובדה זו גרמה לנו לפגוש עובדים שונים ומנהלי ארגונים גדולים, כדי להבין איך הדבר בא לידי ביטוי. הפעם, יצאנו לבדוק אך ההשפעה של מעורבות עובדים נוגעת להצלחה של הארגון. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את כל המידע החיוני שהופיע בפנינו במהלך הבירור.

 

מעורבות עובדים – מה זה בעצם אומר?

רגע לפני נציג בפניכם את 2 ההשפעות העיקריות שנמצאו על ידינו במהלך הבירור, נציין מה הכוונה שלנו במעורבות עובדים. שכן, כל אחד יכול לקחת את המושג למקומות אחרים. המושג מעורבות עובדים נוגע בראש ובראשונה למצב שבו הארגון רואה את העובד כאינדיבידואל בעל צרכים שונים. כך שבעצם, כל עובד מרגיש שרואים אותו ומכירים בו. מדובר בעניין שעשוי להיראות כמורכב עבור ארגונים שלא פועלים לפיו, אבל ניתן לעשות זאת בקלות (נסביר את ההליך בהמשך המדריך). מעורבות עובדים יכולה לבוא לידי ביטוי למשל במצבים הבאים:

  • באמצעות מתן אחריות לביצוע פעולות שונות שנוגעות לארגון יום כיף לעובדים
  • באמצעות בירור מעמיק עם העובדים אודות דברים שצריך לשנות במקום העבודה
  • באמצעות מתן כלים להתמודדות עם סיטואציות מורכבות אל מול עובדים ולקוחות ועוד

מעורבות עובדים

ההשפעה ה – 1 של מעורבות עובדים: מעלה את המוטיבציה והרצון להגיע למקום העבודה

מי שפונים אל חברות שמוסמכות בגיוס כוח אדם איכותי כמו חברת HR+ יודעים כי אלה מציינות בפני העובדים הפוטנציאליים את העובדה כי החברה המגייסת דוגלת במעורבות עובדים. אנחנו גילינו את העובדה הזו לא מזמן והבנו כי עלינו לשוחח עם מי שעברו את הגיוסים והגיעו אל מקום העבודה המדובר. התגלה לנו כי רבים מהם ציינו שהם הגיעו אל מקום עבודה חדש עם מוטיבציה. בניגוד לעבודותיהן הקודמות, שבהן לא הייתה מעורבות עובדים. שם הם הגיעו אל המקום בלית ברירה, כדי לבצע את העבודה וללכת הביתה.

 

ההשפעה ה – 2 של מעורבות עובדים: גורם לעובדים לתת תפוקה איכותית

ההשפעה השנייה נוגעת לתפוקה. מסתבר שעובדים שמרגישים מעורבים, עושים את כל המאמצים הנדרשים כדי להביא בסופו של דבר לתפוקה איכותית. זאת אומרת שבעצם אכפת להם ממקום העבודה ומאיכות התוצרים שלו.

מעורבות עובדים

איך מגיעים לתוצאות כאלה?

אם אתם רוצים להגיע אל תוצאות חיוניות שכאלה, עליכם לפנות אל חברה חיצונית שתקל עליכם בהליך. היא זו שתאגד את העובדים ותאפשר להם להיות מעורבים בכל מיני תחומים (בהסכמתכם בלבד).

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את ההשפעה של מעורבות עובדים על ההצלחה הארגונית. בשלב זה אתם ידעים שמדובר בהשפעה חיונית במיוחד שניתן להגיע אליה די בקלות. נאחל לכם שתצליחו להגיע אל ההישגים שצוינו לעיל ושהארגון שלכם תמיד יראה את העובדים שלו ויספק להם את צרכיהם השונים.

מעורבות עובדים

אולי יעניין אותך גם