חיפוש

האם משתלם לשלם לחדר כושר אם הולכים מספר פעמים בשבוע

אחת ההתחייבויות שנראות עבור רבים כקשות ביותר היא לאו דווקא חתונה או הבאה של ילד לעולם, אלא התחייבות לחדר כושר. אנחנו שומעים לא פעם קולגות שלנו מהמשרד שתוהים אם משתלם להם לשלם לחדר כושר שנמצא בסמוך אלינו ועד עכשיו אנחנו עדיין עוסקים בתהיות ולא במעשים. החלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי כדי להביא לשינוי בתחום, הישארו אתנו ותגלו את התשובה לשאלה שנכתבה בכותרת שלעיל.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים במשרד שלנו, כששאר העובדים במקום מודעים לכך שאנחנו כותבים עליהם (וכמובן שקיבלנו את אישורם על כך). המדריך הזה רואה אור בגלל שנמאס לנו לשמוע תהיות אודות ההתחייבות הכלכלית של אחרים בנוגע לחדר כושר בזמן שאנחנו נמצאים שם על בסיס שבועי.

שכן, הגיע הזמן שיצטרפו אלינו קולגות שיהפכו את האימון למעניין יותר. כדי שנוכל לומר לכם אם משתלם לשלם לחדר כושר אם אתם הולכים מספר פעמים בשבוע, יצאנו לבדוק את הנתונים שלנו ושל אחרים שעושים זאת וחזרנו עם תשובות.

 

האם זה משתלם? יצאנו לבדוק

כדי לבדוק אם זה משתלם לשלם לחדר כושר במידה ואתם באמת תגיעו אליו מספר פעמים בשבוע, יצאנו לשאול את המתאמנים שהגיעו אל הולמס פלייס מודיעין  ביום שלישי אחרי הצהריים. חלק מהאנשים ציינו שהם הגיעו לראשונה למקום ואחרים אמרו שהם מגיעים בתדירות גבוהה כבר כמה שנים.

כדי שנוכל להיות בטוחים שאנחנו מקבלים תשובות מגוונות, יצאנו גם לשאול מתאמנים שמגיעים אל חדר כושר גבעתיים שנמצא בסמוך אל המשרד השני של החברה שלנו.

 

מה התשובה? האם זה משתלם?

התשובות שקיבלנו התחלקו ל – 2. אלו שהגיעו אל חדר הכושר בפעמים הראשונות שלהם אמרו שהם עדיין לא רואים תוצאות במראה (טוב, רק התחלתם חמודים) אבל ההרגשה הכללית שיש להם כשהם יוצאים מהמכון עושה את הכול. לדבריהם, הם נכנסים למכון אחרי יום עבודה, עצבניים, חסרי סבלנות ועייפים ויוצאים מהמכון בתחושות הבאות:

  • ערניים
  • שמחים
  • סבלניים

אז אפשר לומר שמהבחינה הזו, משתלם לשלם לחדר כושר אם תגיעו מספר פעמים בשבוע. שכן, מי לא רוצה לקבל בוסט של ערנות, שמחה וסבלנות?

 

התשובה ה – 2 שקיבלנו

כששאלנו את המתמידים במקום, הם אמרו שלדעתם התשלום לחדר הכושר שווה כל שקל. הם אמרו שהאימון מאפשר להם לשמור על שפיות נפשית וגם גורם להם להיראות טוב בסופו של דבר. השילוב של השניים הוא פסגת השאיפות של רבים מאתנו. שכן, יש פה שילוב של הבריאות הנפשית והפיזית כאחד. בקיצור – אתם צריכים את זה.

 

כמה מילים לסיום

המדריך עוד רגע מסתיים ועכשיו אנחנו יכולים להיות בטוחים ששיחות המסדרון במשרד על התלבטות לגבי חדר כושר ייעלמו ויהפכו לשיחות שיתוף על האימונים בחדר הכושר. מאחלים לכם רק בריאות, נפשית ופיזית.

חדר כושר גבעתיים

אולי יעניין אותך גם