חיפוש
חיפוש

4 טיפים לביצוע השקעות מוצלחות

השקעות הן כנראה אחד התחומים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות.

העובדה שעם מספיק ידע, כל אחד יכול לעשות את זה, הופכת את התחום למוקד משיכה בעיקר עבור הצעירים.

אבל איך בעצם מבצעים השקעות מוצלחות? אמנם אנחנו לא הולכים לפרוס בפניכם את כל תורת ההשקעות, אך במאמר זה תקבלו 4 טיפים חשובים שיעזרו לכם לבצע השקעות מוצלחות.

 

רמת סיכון = תשואה

רמת הסיכון של ההשקעות בהן תתמקדו אומרת הרבה על המטרות שלכם, ועל היכולות שלכם. ככל שרמת הסיכון גבוהה יותר, כך תהיה התשואה גבוהה יותר, ולהפך. השקעה ברמת סיכון גבוהה מתאימה למשקיעים מנוסים ומיומנים. לעומתם, משקיעים מתחילים צריכים להתמקד בהשקעות בעלות סיכון נמוך, על מנת לצבור ניסיון שיאפשר להם להתקדם לעסקאות בעלות סיכון גבוה יותר, ושיעור תשואה מניב יותר. בקצרה – השקיעו ברמת סיכון שמתאימה לכם.

 

הציבו לנגד עיניכם את עיקרון ההיצע וביקוש

זוכרים שאמרנו שלא נפרוס בפניכם את כל תורת ההשקעות? אז הנה היא במלואה, על רגל אחת כמובן. שוק ההשקעות מתבסס ברובו על עיקרון ההיצע וביקוש. אם תרצו לעשות עסקאות מוצלחות, חישבו היטב על עיקרון זה לפני ביצוע כל עסקה. חישבו האם יש ביקוש לעסקה שאני מתכוון לבצע? ומה ההיצע מול אותו ביקוש? אם תציבו את עיקרון ההיצע וביקוש לנגד עיניכם, בכל עסקה שתבצעו, תתקדמו צעד אחד נוסף לכיוון ההשקעה המוצלחת.

 

היו מוכנים לעבודה מסביב לשעון

מסחר במניות מסביב לעולם הוא עבודה סיזיפית, שלא נגמרת אף פעם. כסוחרים, תצטרכו לבצע מעקב בכל רגע ורגע, ולעיתים אפילו לבצע שינויים תוך שבריר שנייה. במילים אחרות, השקעות הן עבודה מסביב לשעון, ועליכם להיות ערוכים לכך, בשני אופנים: ראשית, אתם צריכים שתהיה לכם את האפשרות לבצע שינויים בכל שעה ביום. כלומר, עליכם לקבל תמיכה זמינה ומיידית מהברוקר שלכם. בנוסף, תצטרכו להיות מוכנים להשקיע את הזמן והמאמץ הדרושים, בכל שעה ביום.

 

התעלמו מרעשי רקע

האינטרנט והרשתות החברתיות מוצפים באנשים שימכרו לכם הבטחות וחלומות בכל הקשור להשקעות. אל תאמינו לכל אחד שמספר שהוא עובד 15 דקות ביום ומרוויח סכומים אסטרונומיים. וגם אם כן, דעו שהדרך לשם רצופה בעבודה קשה, ומכשולים רבים. עד שתצברו כמות ניסיון וידע מכובדת, נסו להתעלם מרעשי רקע, וביחרו היטב את מקורות המידע שלכם.

 

התמקדו בהשקעות שמתאימות לכם

אף אחד לא יכול להשקיע בכל סוגי ההשקעות במקביל. לכל אחד יש את התחום ההשקעות שבו הוא מרגיש הכי בנוח, והכי מתמצא בו. בחנו מהו התחום הזה אצלכם, והתמקדו בו. זה יכול להיות נדל"ן, נפט, השקעות אלטרנטיביות, ומה לא.

 

סיכום

השקעות הן תחום לא קל, שדורש משאבים רבים, את הידע המתאים, והמנטליות הנכונה. אם תהיו סבלניים, ותשקיעו זמן ומאמץ בלמידה מתמדת, תוך ניסיון עקבי לשפר את עצמכם, אין ספק שתצליחו לבצע השקעות מוצלחות. בנוסף, יישום של הטיפים שניתנו לכם במאמר זה יקרב אתכם עוד כמה צעדים בדרך להצלחה.

 

מטבעות

אולי יעניין אותך גם