חיפוש

אוהבים השקעות? הסוד של המשקיעים המתעשרים

מספר המשקיעים המתעשרים עלה באופן משמעותי בשנים האחרונות. תרחיש זה הוביל לסקרנות בקרב הציבור, שרוצה לקחת חלק בהתעשרות זו. עובדה זו הגיעה לאוזנינו והובילה אותנו לכתוב את המדריך הנוכחי שיציג בפניכם את הסוד של המשקיעים. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתוכלו ליישם אותו בעצמכם ולראות את התוצאות.  

 

רקע: תכירו את החברות בקהילה פיננסית

אף אחד מאתנו לא נולד עם ידע שנוגע להתנהלות פיננסית. שכן, מדובר בנושא שנלמד במהלך החיים הבוגרים. זו העת לגלות שהמשקיעים המתעשרים מקבלים את האינפורמציה הרלוונטית תוך רישום לקהילה פיננסית. מדובר בפלטפורמה מקוונת שמרכזת את כל הפרטים החשובים על השקעות, פנסיה, מיסוי ועוד. שם ניתן לקבל את המידע המלא על הסוד המדובר שיוצג בפניכם בשורות הבאות.

 

מה הסוד? תוכנית חיסכון ריבית דריבית

לא נלאה בפרטים ונציין מיד את הסוד שיהפוך אתכם לעשירים, אם רק תדעו ליישם אותו ולהמתין בסבלנות. מדובר בהיכרות מעמיקה עם המושג "ריבית דריבית". זוהי ריבית שבאה לידי ביטוי בסכום שהפקדתם בתוכנית חיסכון כלשהי. סכום זה גדל בעקבות ריבית רגילה. במקרה של ריבית דריבית, הזו חלה על כל הצבירה החדשה והיא כוללת את תוספת הריבית הקודמת. כך שבעצם, אתם מגדילים את סכום החיסכון שברשותכם מבלי להתאמץ. המשקיעים שמתעשרים עושים זאת תוך שימוש תדיר בכלי מקוון שנקרא מחשבון ריבית דה ריבית.

ריבית דריבית

תכירו את המחשבון המתקדם

מדובר בפתרון מתקדם שמאפשר לחשב את הסכום העתידי שיתקבל בהשקעה נבחרת. אם אתם רוצים לבדוק את הנושא בעצמכם, כדאי שתיכנסו לאתר שיש בו מחשבון ריבית דריבית מקוון ותמלאו את הפרטים הבאים:

  • ההון ההתחלתי
  • ההפקדות הקבועות
  • התשואה
  • מספר שנות ההפקדה

חשוב לציין שהשימוש במחשבון פשוט למדי. שכן, תצטרכו ללחוץ על כפתור ה – "חישוב" מיד לאחר הזנת הנתונים הללו ולקבל את התוצאה המדויקת.

 

רוצים להשקיע ולהתעשר? כך תעשו זאת

סביר להניח שאתם רוצים לקחת חלק בעניין שיאפשר לכם להרוויח הרבה כסף במינימום מאמץ. אם כך, עליכם לדעת שהבחירה בקהילה פיננסית צריכה להתבצע באופן מעמיק ולא אקראי. בשלב זה, נמליץ לערוך חיפוש אחר קהילה פיננסית שנתפסת כמומלצת בעיני הגולשים. זו ההזדמנות לציין שתצטרכו לחפש מידע בנושא, טרם הרישום לקהילה שכזו. שכן, עליכם לבחור בקהילה שמציגה מידע מהימן, רלוונטי ונטול אינטרס. הדרך לבחירה נכונה עוברת בלשונית הביקורות של גוגל שמאפשרת לזהות את הקהילות המומלצות. בדקו את המידע שמופיע שם ותהיו בטוחים שתבצעו את הבחירה הנכונה מכל הבחינות.

 

מילים אחרונות לסיום

הסוד של המשקיעים המתעשרים הפך להיות נחלת הכלל. שכן, כעת כולם יודעים מה עליהם לעשות, כדי להרוויח סכומים גבוהים מבלי לקום מהספה. נזמין אתכם להעביר את המידע החשוב הלאה, לחברים, קרובי משפחה ושכנים, כדי שהם יכירו בהליך הפשוט וייהנו מרווחה כלכלית והתנהלות פיננסית נכונה.

חיסכון פיננסי

אולי יעניין אותך גם