חיפוש

הכירו את השקעת הנדל"ן החמה ביותר במערב ראשון לציון

הגיע השלב בו אתם מרגישים כי השקעה בנדל"ן היא המהלך הבא מבחינתכם, ידוע כי השקעה בנדל"ן יכולה להיות משתלמת מאוד והיא מקור הכנסה גדול של לא מעט אנשים. השקעה בנדל"ן דורשת  זיהוי הזדמנות להשקעה מוצלחת היכול להניב תשואה גדולה בעתיד. בכדי לעשות את ההשקעה הנכונה ישנם כמה גורמים שעליכם לקחת בחשבון והם באיזה סוג נכס אתם רוצים להשקיע? מתי הזמן הנכון לבצע את ההשקעה ומי הגורם שאתם משקיעים בו? במאמר נדבר על מתחם 2000 בראשון לציון ויתרונותיו.

 

מהו מתחם 2000?

מתחם ה-2000 הוא מתחם עסקים ומגורים הממוקם על עתודת הקרקע האחרונה המשקיפה לקו החוף בראשון לציון מה שהופך אותו למיוחד מאוד. חברות כהן פליקס ונדל"ן משיקות את הפרויקט ומציעות לכם את מתחם ה-2000 המשלב מגורים, פנאי, תעסוקה, וחיי לילה במיקום עם גישה לכל צירי התחבורה המרכזיים וכל זה מול נוף המשקיף אל הים. עיריית ראשון לציון רכשה 50% משטחי המתחם ואפילו היא זיהתה את הפוטנציאל הטמון בפרויקט.

 

מהו פוטנציאל המתחם?

הפוטנציאל הקיים במתחם 2000 הוא אדיר כיוון שהוא מציע בפניכם הזדמנות לרכישת נדל"ן הממוקם על חלקה פרטית הנמצאת מערב למתחם ה-1000 המוצלח. הקרבה לחוף הים והפרוגרמה אשר מציגה תכנית עשירה בפונקציות אשר הופכות את המתחם למתחם נחשק וייחודי. הפרויקט משקיף אל חוף הים וקרוב מאוד אל צירי תנועה ראשיים כמו כביש 431, כביש איילון ובקרוב הרכבת הקלה שתוקם בעתיד. בזכות הקרבה לאותם צירים והפרוגרמה המוצעת הופכים את שווי המקרקעין להיות בעל פוטנציאלי רווחי גבוה.

 

למי מתחם ה- 2000 יכול להתאים כהשקעה?

מתחם ה-2000 יכול להתאים עבור כל מי שמחפש לרכוש דירה למגורים, במידה ויש לכם את הזמן והיכולת להמתין עד לגמר בניית המתחם, השקעה כבר בשלב הראשוני יכולה לחסוך לכם כסף רב בעתיד. בנוסף כל מי שמחפש הזדמנויות השקעה מתחם ה-2000 הוא המקום להשקיע בו, הצפי הוא לתשואה משמעותית וזאת לפי עסקאות דומות שנעשו כאשר אחת מהן היא בפרויקט ה-1000 ובו כבר מוכח כי נרשמו רווחים גבוהים עבור מי שהשקיע במתחם בשלב הראשוני.

 

מה חשוב לדעת על ראשון לציון העיר בה מוקם המתחם?

מדובר העיר הרביעית בגודלה בארץ אשר לאורך קו החוף שלה מוקמים מתחמים המיועדים למגורים, למסחר ולתעשייה, דבר היוביל לגדילה של העיר ב כ-22 אלף תושבים ולמעלה מ-100 אלף עובדים. לכן, מיזם מסוג זה יכול להיות בעל פוטנציאל השבחה גדול בשל מיקומו של הפרויקט והצורך בדירות מגורים בשל צמחית של העיר.

 לסיכום: לפני כל השקעה שתבצעו חשוב שתתייעצו עם אנשי מקצוע ושמעו את דעתם בנוגע לפוטנציאל הצמיחה בפרויקט. רצוי לבדוק פרויקטים דומים בסביבה שיאפשרו לכם להבין את פוטנציאל ההשקעה והקפידו לקחת בחשבון את סך כל הדברים בהשקעה מן הסוג הזה. בהצלחה!

השקעת נדל'ן

אולי יעניין אותך גם