חיפוש
חיפוש

נדל"ן בחו"ל – 5 הערים עם התשואות הגבוהות ביותר ב2018

מחפשים להשקיע ברכישה של נכס בחו"ל? המומחים של חברת ג'נסיס 100 מציגים את חמשת היעדים אשר הובילו לקבלת התשואות הגבוהות ביותר בשנת 2018.

נדל"ן בחו"ל – הזדמנות כלכלית יוצאת דופן בשוק נדל"ן סוער

 השקעות נדל"ן בחו"ל הן כיום הדרך הטובה ביותר לקבל תשואה גבוהה בעבור ההון העצמי, וזאת בשל העובדה כי מדובר במחירי נדל"ן נמוכים ביותר אולם כאלו אשר מאפשרים לקבל תשואה של עשרות אחוזים, למשך שנים רבות. למעשה, ע"פ המומחים של חברת ג'נסיס, החברה המובילה בתחום נדל"ן בחו"ל הביקוש של משקיעים ישראלים לרכישה עלה בעשרות אחוזים בשנים האחרונות, וזאת בשל מחירי הנדל"ן הגבוהים בישראל כמו גם העובדה כי המדיניות הנוכחית של ממשלת ישראל מבריחה משקיעים לאור הטל מס גבוה מאוד אשר גורם לכך כי ההשקעה איננה כדאית. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי השקעת נדל"ן בחו"ל מחייבת בראש ובראשונה חשיבה מעמיקה על האזור בו תרצו לרכוש נכס, ועל כן ביקשנו מהמומחים של חברת ג'נסיס להציג את חמשת הערים אשר הובילו לתשואות הגבוהות ביותר בשנה החולפת – שנת 2018.

מהן הערים המובילות באחוזי תשואה?

  • אטלנטה – בירת ג'ורגיה, הינה העיר הכי גדולה במדינה. אטלנטה מהווה כמקום המרכזי לעסקים ותרבות במדינה. בנוסף הינה מקום 38 מבין הערים המאוכלסות ביותר בארצות הברית.
  •  פילדלפיה– העיר הכי גדולה בפנסילבניה שבתוך ארצות הברית. בפילדלפיה הכריזו על הקמת מדינת פנסילבניה. בנוסף לחשיבותה היא גם העיר החמישית בגודלה בארצות הברית.
  • מולטי פמלי – שכונה מבוקשת מאוד בפלורידה ארה"ב אשר אחוזי התשואה בה יכולים להגיע ל 9% ואף יותר מכך, זאת בשל העובדה כי מדובר בשכונה איכותית אשר מושכת אליה משפחות מבוססות אשר רוצות להתגורר בתנאי מגורים נוחים ואיכותיים למדי, כל זאת בשל מזג אוויר מקסים ושפע של מקומות תרבות, בילוי תעסוקה ועוד.
  • יוסטון – יוסטון טקסס מאפשרת למשקיעים לקבל תשואה נאה מאוד אשר נעה בין 5%-10%, תלוי בגודל הנכס. מדובר בעיר עצומה אשר מכירי הדיור והמסחר בה יחסית יקרים, אולם לאור הביקוש הרב ומחירי הדיור המאמירים מדובר בעיר אשר ללא ספק כובשת את שנת 2018 עם אחוזי תשואה גבוהים ביותר בעבור משקיעים.
  • דטרויט – בעבר נחשבה לעיר עם אחוז פשיעה גבוהה, אולם בשנים האחרונות עברה מהפך וכעת נחשבת ליעד בעבור משקיעים אשר רוצים להשקיע הון נמוך ולקבל אחוז תשואה גבוהה.

אולי יעניין אותך גם