חיפוש

האם השקעה בפרויקט בישראל הוא רווחי

כולנו מחפשים להביא את המכה הבאה ובשוק חופשי מתפתח ומתעצב אנחנו לא בטוחים איפה כדאי להשקיע ומה יניב לנו את התשואות הטובות ביותר והמבטיחות ביותר.

עסקי הנדל"ן הם כנראה המקום אליו כדאי שתפנו, לא רק כי מדובר בשוק שהוא תמיד בצמיחה עם ביקוש שתמיד מצביע על מגמות עלייה, אלא כי בנכסים ופרוייקטים התשואות יכולות להניב רווחים יפים במסגרת זמן קצרה מאוד.

אז אם אתם עדיין מתלבטים, הנה לכם הסיבות מדוע שווה להשקיע בפרויקטים בישראל.

 

התחדשות עירונית

פרויקט בניה הוא משהו אטרקטיבי לכל הצדדים והוא מכניס הרבה כסף למנועים הכלכליים של השוק הישראלי. מתחמים רבים קמים ונבנים כי באמת צריך אותם, וגם כי כולם נהנים מהם.לדוגמא מתחם יצחק שדה בתל אביב שמושך אליו עוד המון בתי עסקים וחברות גדולות, בכך יצרו עוד מקומות עבודה, עוד כח קניה בעיר ועוד משקיעים מרוצים. ההחלטה להשקיע בישראל מיטיבה עם כל הסובבים ומאפשרת לכם ליהנות מגלגולי הכסף הרבים הללו שנשארים בשוק ולא יוצאים החוצה לגורמים זרים.

 

ישראל זה שוק יציב ובטוח

בניגוד למה שאוהבים להגיד ולהציג לנו בתקשורת, מדינת ישראל היא מהכלכלות היציבות בעולם המגמות בה ברורות ואין חשש גדול מידי מאינפלציות לא צפויות, או תלתות כלכליות שיכולות לגרום למשק או למדינה לקרוס. השקעה בפרויקט בארץ היא בטוחה, כשיש מדינה קטנה עם הרבה מה להציע ולעשות אז אפשר להיות רגועים. אם הייתם רוכשים חלקים בפרויקטים מעבר לגבולות המדינה לדוגמא אין לדעת מה יהיה מצב המדינות בשנים הבאות, כמו שראינו את הדולר צונח והאירו מתפורר אפשר להניח ששוק הנדל"ן או מיזמים להשקעה גם הם חוטפים זעזועים רבים. בארץ, אם אתם הולכים על מיקום טוב ובניה טובה אתם יכולים להיות במובן מסויים – רגועים.

 

פונטנצאיל של תשואה גבוה ומהירה

השקעה בפרויקטים בארץ עשויה להניב תשואות נדיבות ונכבדות של כמעט שישה אחוזים. זוהי השקעה סולידית למי שמעוניין להרחיב את כיסו ואת קופת החיסכון והגמל שלו. מה שנוח מאוד בארץ, הוא שהבנקים גם מאמינים בפרויקטים ונכסים ואתם יכולים להיות במשא ומתן עם משכנתאות ובנקים כדי לממש את הפוטנציאל הכלכלי שלכם. המוניטין הגובה שיש לפרויקטים מרשימים שכאלה בארץ הוא יתרון משמעותי. שם טוב משמן טוב, השקעה בפרויקט בארץ פותחות עוד דלתות ואפיקי השקעה נוספים.

 

ביטחון

פרוייקטים בארץ מפוקחים היטב, לא מדובר על איזה פרויקט בעיירה שכוחת אל בארץ רחוקה. אלא פרוייקטים מרכזיים חיים ופעילים שכל העיניים נשואות אליהם ושלא יכולים להרשות לעצמם לרדת מהסטנדרט  הגבוה שישנו בשוק. ההשקעה תהיה משתלמת כי אין באמת איפה לטעות, במיוחד כשמדברים על פרויקטים בתל אביב , שם כל אחד נלחם בשביל פיסת שטח להחנות את הקורקינט.בקיצור, כן זה מאוד משתלם.

.מנוף

 

אולי יעניין אותך גם