חיפוש

איך מתחילים תהליך של השקעות נדל"ן בדובאי

מאז שנפתחו בפני ישראלים שערי איחוד האמירויות, ממהרים רבים לבקר במגוון האטרקציות בדובאי. לאחרונה, הישראלים גילו גם את פוטנציאל ההשתלבות בשוק הנדל"ן בדובאי, ובעקבות זאת נכנסים משקיעים רבים ורוכשים נכסי נדל"ן. אם גם אתם מתלבטים האם וכיצד להתחיל, המדריך הבא נועד עבורכם.

 

השקעת נדל"ן

כאשר ישנו ביקוש גדול למגורים בנכסים מסוימים, כאשר הרגולציה ושאר התנאים הנדרשים נוחים והתשואה נאה – השקעה בנדל"ן הופכת להיות כדאית ביותר. ערים אשר נחשבות לסובלניות ובטוחות נחשבות להיות המבוקשות ביותר עבור משקיעי נדל"ן. דובאי, למשל, הפכה להיות אחד ממוקדי השקעות הנדל"ן בקרב מדינות האיזור בשנים האחרונות. השקעות נדל"ן בדובאי הן בין האטרקטיביות ביותר שתמצאו.

 

מדוע דווקא בדובאי?

דובאי, אשר לא במקרה הפכה להיות אחד היעדים התיירותיים המבוקשים ביותר, מושכת לא רק תיירים אלא גם משקיעי נדל"ן רבים. זאת מכיוון שבדובאי גם מי שאינם בעלי אזרחות מקומית הם בעלי הזכות להחזיק בנכס. מצב זה גרם בדובאי גל השקעות זרות, ויצר תנופת בנייה אשר הובילה להזדמנויות רבות להשקעה בתחום הדיור. הסעיפים הבאים ימנו את היתרונות שבנדל"ן בדובאי.

 

1. עלויות רכישה נמוכות – תשואת שכירות גבוהות

הבסיס להשקעות נדל"ן מוצלחות הוא שילוב בין עלויות רכישת הנכס, לצד התשואות הצפויות מהנכס. מה שמיוחד בדובאי זה שאחוזי התשואה גבוהים מאד ביחס להשקעה, כאשר מחירי הנכסים בדובאי למ"ר ביחס למקומות מבוקשים אחרים ברחבי העולם זולים בפער, על אף התשואה הגבוהה באופן יחסי שאפשר לקבל.

 

2. מס נמוך בדובאי

מדיניות המיסוי באיחוד האמירויות ידועה בתור משתלמת ביותר עבור משקיעים, מכיוון שעל נכסים אשר נרכשים בדובאי לא משולם מס רכישה – גם כשמדובר בתושבי חוץ. למעשה, מס ישולם רק במידה והנכס מיועד למגורי בעלי הנכס, סטודנטים או עובדים. לצד זאת, כל תושבי דובאי משלמים מס עירוני בגובה 5% מתוך הכנסות השכירות השנתיות של הנכס – מס נמוך יחסית. מהסיבה הזו, עסקאות נדל"ן בדובאי הן משתלמות ביותר.

 

3. פוטנציאל כלכלי גבוה

בכל מה שקשור לחידושי טכנולוגיה עירונית ואף שמירה על איכות הסביבה, דובאי נמצאת במגמת עליה מרשימה ביותר. כמו כן, ניתן למצוא בדובאי אתרי תיירות שהם מהמפורסמים בעולם, תדמית של פאר כתוצאה מעושר כלכלי רב, וכל אלה לצד מדד פשיעה אשר שואף לאפס.

בהמשך לכל אלה, תיירות החוץ באמירויות בכלל ובדובאי בפרט היא גבוהה מאד – כ-12 מיליון תיירים מידי שנה. בתור משקיע אשר נשען על תשואות שכירות חזקות, זו סיבה טובה לחוש ביטחון בצמיחה הונית פוטנציאלית יציבה.

 

קניית נכס למטרת השכרה – איך מתחילים?

לסיכום, קניית נכס למטרת השכרתו היא אחת המגמות הפופולריות ביותר בתחום השקעות הנדל"ן בדובאי. ישנו ביקוש רב להשכרת דירות לטווח הקצר, ובנוסף קיים עניין רב מצד תיירים לשהייה בדירות מושכרות על פני בתי מלון. מהסיבות הללו, השקעה בנכס להשכרה היא כדאית מאד ואף בטוחה למדי עם תשואה ממוצעת של כ-5%-6% עבור נכסים מוכנים אשר ממוקמים באיזורים בעלי ביקוש.

דובאי

אולי יעניין אותך גם