חיפוש
חיפוש

איך לבצע השקעה מוצלחת?

השקעות בנדל"ן, מאמר מעת מיטב המוחות מקבוצת המשקיעים בנדל"ן "מיני גרופ". תחום ההשקעות הוא התחום שהכי מרתק אותנו וזה לא רק בגלל האפשרויות הבלתי נגמרות שיש בו, הוא תחום שמחייה אותנו ולפעמים אפילו מסעיר. כמובן, כמו בכל תחום פיננסי, לבחירות יש משמעות כבדת משקל. הסכום צריך להיות שווה את מטרת ההשקעה הראשונית ואת זה חשוב לזכור. 

 

תחום ההשקעות בנדל"ן

השקעות בתחום הנדל"ן מהוות אקלים משמעותי ומזמין עבור אלפי משקיעים ישראלים שרוצים לקצור תשואות, ליצור גיוון בתיק ההשקעות שלכם ולהנות מתזרים הון נזיל. מאז ומעולם תחום הנדל"ן והשקעות בנכסים וקרקעות נחשבת לתחום בטוח ביחס להשקעות בבורסה או בשוק ההון זאת מכיוון שיש למשקיע יציבות ושליטה. לא בטוחים איך להשקיע? מיני גרופ מציעים לכם ליווי אישיי ומקצועי לאורך כל התהליך!

 

מאפיינים מרכזיים של השקעות בתחום הנדל"ן

אפשר לומר שתחום ההשקעות בנדל"ן מאפשר למשקיעים להרוויח תשואות יפות או בתסריט פחות טוב לצאת בהפסדים מינוריים. בין אם מדובר בהשקעה גדולה או קטנה, יש לכם ביטחון מפני האינפלציות או נפילות השוק שקורה בתחומי השקעות אחרים.
שוק הנדל"ן מכיל בתוכו משקיעים חכמים, חדי קרן, קבוצות רכישה, משקיעים מוסדיים, משקיעים קטנים וספקולנטים. השקעות נדל"ן מתבצעות בתהליך של שלט רחוק כשלמעשה ההתעסקות בתור משקיע היא נמוכה.

 

למה השקעות בנדל"ן נחשבות לאפיק השקעה בסיכון נמוך?

הנה כמה סיבות מרכזיות:

  1. שוק נדל"ן אינו סובל מתנודות קיצוניות.
  2. הנכסים הם מוחשיים ורשומים על שמו של המשקיע.
  3. אוכלוסיית העולם רק הולכת וגדלה, צריך לשכן את כולם ולכן התחום בצמיחה מתמדת.
  4. הביקוש למגורים היה והולך להישאר גדול בהרבה מהיצע שקיים.

 

סוגי השקעות בנדל"ן:

  • השקעות נדל"ן ספקולטיביות: מיועד לבעלי סבלנות גבוה בלבד, כאלו שמכוונים לבוננזה לטווח הארוך. בהשקעות מסוג זה המשקיעים רוכשים חלקה, מגרש או גוש שצפויים בעתיד לשנות את ייעודם תוך שאיפה לייצר אחוזי תשואה גבוהים כשהמכירה תהיה רלוונטית. (תשואה של כעשרות או מאות אחוזים, סבלנות משתלמת).
  • השקעות נדל"ן מניב: זהו אפיק ההשקעה שאפשר להרוויח בו תשואה שנתית או חודשית באמצעות נכס שהשקיעו בו. זה יכול להיות דירה להשכרה או משרדים, שטחי מסחר, חברות ועסקים המשלמים לו דמי שכירות או שטחי תעשייה המושכרים למפעלים.
  • נדל"ן להשבחה: נקרא גם היפוך בתים או "פליפרים" בסלנ"ג הנדלנ"י. מדובר באסטרטגיה שבה קבומה או יחיד לוקחים משכנתא על נכס, משפצים אותו (משביחים) ומעלים את דמי השכירות בעבורו או מוכרים אותו בעלות גבוהה יותר זמן קצר לאחר הקנייה.
  • משכון נכס במטרה להשקיע עוד: כל בעל נכס שמיועד למגוריו כיול לבחור למשכן את הנכס שהשקיע בו כדי למנף השקעות נוספות והפעם עם תנאים טובים יותר.

 

השקעות בנדל"ן מהמקצוענים

אנחנו מכורים לריגוש, להתעסקות, לסיעור המוחות ולתחושת השליטה. חושבים שיש לכם את זה גם? רוצים תחום השקעות פחות מסוכן ויותר ממשי? הגעתם למקום הנכון. בהצלחה, מיני גרופ.

השקעות נדל'ן

אולי יעניין אותך גם