חיפוש

איך חברת סקרים תכווין את העסק שלך למקום הנכון

שלום לכל בעלי העסקים. תרשו אותנו לקחת אתכם למסע תודעתי קצר.

בואו נדמיין רגע שאתם, בעלי העסקים נמצאים על גדת נהר אחת.

ונדמיין גם שהלקוחות שלכם נמצאים בעבר השני, מעבר לנהר.

הנהר הוא כל האי ידיעה שיש בינם לבינכם.

מה הם רוצים? כמה הם מוכנים לשלם עבור זה? אחרי שקיבלו מכם שירות- האם הם מרוצים? האם השירות העניק להם ערך?  האם המחיר הלם את התמורה שקיבלו?

ועכשיו דמיינו, שיש גשר שיכול להוביל אתכם מהגדה האחת אל השנייה בקלות ובבטחה.

לא תרצו לדעת עליו יותר? לנסות להגיע אליו?

ובכן, לגשר הזה יש שם נוסף.

קוראים לו סקר.

בעזרת סקרים ניתן לדעת מה הלקוחות הנוכחיים או העתידיים שלכם חושבים על השירות שלכם.

ניתן לשפר את השירות ולדייק אותו כך שייתן להם את הערך הגבוה ביותר.

איזה סוגי סקרים יש ואיך הם מעבירים אתכם לעבר  הגדה השנייה? במאמר הבא.

 

סקר קהל יעד

הסקר הראשון הוא סקר לקהל היעד שלכם, להשגת מידע בסיסי של התפיסה שלהם את המוצר שלכם ואת הערך שהוא יכול להביא להם.
סקר זה חשוב במיוחד בשביל הגדלת מעגל הלקוחות העתידיים שלכם.

 

סקר עומק

סקר מורכב ומעמיק יותר מהסקר הבסיסי, שמכיל מספר רב יותר של שאלונים או התמקדות בנושא ספציפי שברצונכם לחקור.

 

סקר לקוחות קיימים

סקר הנועד לחקור שביעות רצון של לקוחות שמשתמשים במוצר או בעסק שלכם. סוג הסקר הזה חשוב לצורך השארת הלקוחות שלכם מרוצים ונאמנים לכם והיותם "סוכני מכירות עצמאיים" שלכם, באופן טבעי, באם הם מרוצים מהשירות.
בעלי עסקים רבים חוו על בשרם את עוגמת הנפש שיכולה להיווצר מלקוח לא מרוצה שבעקבות החוויה הלא מוצלחת שלו יוצר לעסק שם רע. ושם רע קשה מאד לתקן.
כדי למנוע מראש אי נעימויות לשני הצדדים, נכון לערוך פעם בכמה זמן סקר אצל הלקוחות הקיימים או ההסטוריים ולוודא שקיבלו שירות טוב, ובאם יצאו בחוויה לא טובה יש להבין למה ומה נדרש שיפור, ולנסות להעניק להם חוויה מתקנת!

 

סקרי עובדים

כמובן, לא פחות חשובים מהלקוחות הם העובדים שלכם. הם אלו שיוצרים את האווירה בעסק או בארגון- לפי רמת שביעות הרצון שלהם. ארגון שעובדיו מרוצים ומחוברים למקום יעבדו ביתר מוטיבציה וייצרו סביבת עבודה נעימה ומלאת תשוקה. ולהפך. התלות שלכם בעובדים שלכם להצלחת העסק כמעט מוחלטת. סקר שביעות רצון בקרב העובדים יעזור לכם לדייק את העבודה מולם ולדאוג שכל עובד ועובדת ירצו לבוא לעבודה מחר בבוקר.

 

לסיכום

ניתן לראות את ההשפעה האדירה של סקרים על הידע שלכם את הלקוחות הנוכחים והעתידיים שלכם וכן של העובדים.
מומלץ להיעזר באנשי מקצוע כמו חברת סקרים מקצועית, ביחד נעבור את הגשר!

 

סקר בעזרת כוכבים

אולי יעניין אותך גם