חיפוש

3 טיפים לזיהוי משרדים להשכרה שהם מציאה!

כל בעל עסק שרוצה להתנהל נכון, ומחפש משרדים להשכרה, היה רוצה למצוא כאלה שמוגדרים בתור מציאה. מה זה אומר משרדים להשכרה שהם מציאה ואיך אפשר לזהות אותם? קבלו 3 טיפים שיסייעו לכם בנושא.

 

בדקו במקום בו נמצאים "השווים"

מכירים את המותגים שהלוגואים שלהם מתנוססים סביב הנכס שבאתם לבדוק? ברכותינו, סביר להניח שמדובר במציאה! חברות שבבעלותן מותגים מפורסמים יבחרו על פי רוב לשכן את משרדיהן באזורים טובים של העיר. לפיכך, משרדים אטרקטיבים בתל אביב, רמת גן, בני ברק והסביבה למשל, יהיו ברמת סביר למדי באזור שבו שוכנים משרדים של חברות גדולות, כאלה שמחזיקות שטחים רחבי ידיים בעלויות חודשיות גבוהות.

בלוקיישן כזה סביר להניח שתראו מסביבכם עורקי תחבורה וצירי תנועה משמעותיים שמבטיחים נגישות לעובדים ומעלים את קרנה של החברה שלכם, חניות בשפע לעובדים ולאורחי החברה, וגם בתי אוכל מגוונים, שיאפשרו לעובדים שלכם לאכול וליהנות בזמן ההפסקה שלהם.

בדקו במקום בו נמצאים השווים

חפשו בשכונות הנכונות

חברות שרוצות לשדר יוקרה דרך מיקומם של משרדיהם יפתחו כאלה באזור ותיק מאוד ומבוסס כלכלית כמו מרכז עסקים ראשי של עיר. תדמית שובבה וקלילה יותר? כנראה שבאזור מתפתח וצעיר עם תדמית מתחדשת. מה זה אומר? העיריות מנסות לעתים לגרום להעלאת קרנה של שכונה ותיקה ומוזנחת יחסית אך במיקום טוב באמצעות מענקי עידוד, השקעת משאבים בשיפוצים, תשתיות וניקיון.

מקרים בולטים של תנועת תושבים מן הסוג הזה בדיוק ניתן כיום לראות בצפון מזרח תל אביב והשכונות הסמוכות לקריית עתידים או בדרומה של העיר הלבנה, בשכונות פלורנטין/שפירא בואכה יפו והבניינים החדשים המוקמים כעת סביבן.

 

פנו למשרד תיווך נדל"ן

בדקו עם משרד תיווך טוב ומקושר האם תוכניות בניין חדשות כלשהן עומדות להיות מאושרות בסביבות הזמן שבו התכוונתם לפתוח את המשרדים החדשים. אף שהמידע הזה נגיש לציבור, זו דרך יותר מהירה ופשוטה להגיע אליו.

סביר שלפחות בתחילה, מחירי השכירות של בניין עתידי לא ירקיעו שחקים אפילו אם הם שוכנים במגדלי יוקרה, וזאת גם מכיוון ששיווק נכסים למשרדים הוא לא אחת מאתגר יותר מאשר שיווק נכסים לדיור, וגם כי זה די קשה לדרוש מחירים גבוהים על חתול בשק (היינו: בניין בהקמה שאיננו זמין עדיין לאכלוס).

זה נכון על אחת כמה וכמה אם מדובר בשכונה חדשה ולא בבניינים משופצים. במקומות כאלה קרוב לוודאי שתוכלו למצוא את מבוקשכם בקלות יחסית ובמחירים נוחים למדי לעומת מרכזי העסקים הראשיים הוותיקים והמבוססים יותר של הערים, שבהם המחירים נוטים לכיוון הגבוה יותר ועלויות השכירות עשויות להכביד.

 

סיכום

אפשר למצוא מציאות בתחום המשרדים להשכרה גם באזורים חדשים וגם באזורים ישנים. כדי לקצר את הדרך, כדאי להיעזר באנשי מקצוע שמעורים בתחום – כך תזהו ותמצאו את הנכס המתאים ביותר לכם ולצרכיכם.

זיהוי משרדים

אולי יעניין אותך גם