חיפוש

קח את העסק שלך לשלב הבא – תכיר את הוסט סנטר!

רוצה לקדם את העסק שלך לשלב הבא? זה הזמן להכיר את הוסט סנטר – ספקית ותיקה ומוערכת של שירותי אירוח אתרים ושרתים בישראל. עם ניסיון של למעלה מעשור וחצי, הוסט סנטר מציעה פתרונות אמינים ויציבים המותאמים לצרכי העסק שלכם. במאמר זה נפרט למה הוסט סנטר מהווה פתרון מצוין לכל מי שרוצה להצעיד את העסק שלו קדימה.

 

על הוסט סנטר

הוסט סנטר פועלת בתחום האירוח והתשתיות האינטרנטיות למעלה מ-18 שנים. מאז הקמתה, צברה החברה ניסיון עשיר בטיפול במגוון רחב של תרחישים ואתגרים עבור לקוחותיה.

החברה מתמחה במספר תחומי ליבה מרכזיים:

  • אחסון אתרים על שרתים משותפים או פרטיים
  • שרתים וירטואליים (VPS) ברמות ביצועים שונות
  • רישום וניהול דומיינים
  • בניית אתרים מסחריים

 

בנוסף, הוסט סנטר מציעה שירותי גיבוי, אבטחה, אופטימיזציה ותמיכה טכנית לאתריה ושרתיה. צוות החברה מונה מומחים מנוסים בתחומים השונים, המספקים ליווי צמוד ופתרונות מותאמים אישית לפי דרישות הלקוח.

למידע נוסף לחץ על הקישור https://www.hostcenter.co.il

מרכז מארח

 

יתרונות בבחירת הוסט סנטר

אם אתה מכיר בכך שלעסק שלך מגיע הטוב ביותר כדי להתפתח ולהתקדם עד ועוד, יש לך סיבות רבות לבחור דווקא בהוסט סנטר כספקית האירוח והתשתית לעסק של. להלן החשובות שבהן:

אמינות ויציבות השירות

הוסט סנטר שמה דגש רב על אספקת שירות יציב וזמין ברמה גבוהה. מערכות החברה כוללות רכיבי גיבוי ואבטחה מתקדמים להבטחת זמן פעילות מקסימלי.

ביצועי שיא

השרתים וחומרת התשתית של הוסט סנטר מבוססים על מערכות מתקדמות וחדישות כדוגמת SSD ,LiteSpeed ועוד, המאפשרות מהירות וביצועים גבוהים.

אבטחת מידע  

הוסט סנטר נוקטת באמצעי אבטחת מידע קפדניים, הכוללים הצפנה, גיבויים, מערכות זיהוי ומניעת חדירות, כדי לשמור על נתוני הלקוחות באופן מאובטח.

תמיכה טכנית

צוות התמיכה הזמין והמקצועי של הוסט סנטר מספק מענה מהיר ופתרונות יעילים לכל בעיה או שאלה טכנית שעשויה להתעורר.

אחסון אתרים

 

חבילות ומחירים

בהוסט סנטר ניתן למצוא מגוון אפשרויות וחבילות במחירים תחרותיים, להתאמה לצרכיו ותקציבו של כל עסק. להלן מספר דוגמאות לחבילות המרכזיות בתחום אחסון האתרים:

Startup Lite – חבילת אחסון בסיסית על שרת משותף. כוללת שטח אחסון של 10 גיגה, תעבורת גלישה בלתי מוגבלת וקישוריות במהירות גבוהה ל- 100 מבקרים בו-זמנית.

Business Class – חבילה מתקדמת על שרת ייעודי (VPS) המתאימה לאתרים עסקיים בינוניים. כוללת 30 גיגה שטח אחסון, מערכת לניהול תוכן אתרים ,אפשרות להתקנת תוספים ועוד.

VIP Site – חבילת VIP לאחסון אתרים גדולים ועם פעילות אינטנסיבית. כוללת שרת ייעודי משודרג, 100 גיגה אחסון, רוחב פס גבוה, הגנת  DDOS ועוד.

 

שירות מקומי

בתחום הטכנולוגיה ניתן למצוא גופים רבים המציעים, לכאורה, שירותים זהים. רבים מהם אינם פועלים מהארץ. חלקם נחשבים לגופים בין לאומיים ענקיים המספקים שירותים למילוני לקוחות. זהו יתרונם וגם חסרונם מול הוסט סנטר שהיא חברה מקומית עם כתובת פיזית בנוסף לכתובת אינטרנט. עובדה זאת מאפשרת לחברה להעניק ללקוחותיה בארץ שירות אישי ואנושי יותר, בלי הצורך לעבור דרך בוטים ומחסומים אחרים לפני שיחה עם נציג החברה.

שרת וירטואלי

אולי יעניין אותך גם