חיפוש

רשלנות רפואית בביצוע לידת ואקום ומות תינוק כתוצאה מתשניק

רשלנות רפואית במהלך לידה עלולה להיות מסוכנת  במצבים שונים וביניהם כאשר מדובר בביצוע לידת ואקום. במצבים כאלה עלול התינוק לחוות תשניק (מחנק וחוסר חמצן) והדבר עלול לגרום לנזקים קשים ואף לעלות בחייו. מצבים כאלה הינם מורכבים וקשים מאוד, וניתן לתבוע את הצוות הרפואי על רשלנות – כדי לקבל פיצויים שיעזרו להורים להשתקם ועל מנת למנוע מקרים כאלה בעתיד.

 

מהי רשלנות רפואית בביצוע לידת ואקום?

בעת ביצוע לידת ואקום יש צורך בטיפול זהיר ומוקפד וזאת היות וללידת ואקום סיכון ייחודי בשל השימוש במכשיר הוואקום. שימוש לא נכון במכשיר הוואקום וטיפול שאינו ראוי עלול להוביל לפגיעה בגוף ונפש ואף לסיכון חיים. למידע נוסף והתייעצות במקרים כאלה ומקרים דומים, ניתן לפנות לעורך דין דוד פייל – רשלנות רפואית.

 

מהן הסכנות ברשלנות רפואית בלידת ואקום?

כאמור רשלנות רפואית בלידת ואקום עלולה להוביל לסכנה לחיי אדם. כאשר הרופא המיילד או חלק מהצוות הרפואי בלידה לא עושים עבודתם באופן מקצועי נדרש, עלול התינוק לחוות מצבים של פגיעה במהלך הלידה ואף תשניק. מצב של תשניק הינו מצב בו לתינוק שנולד אין חמצן בעת לידתו וכך נפגעים אבריו וגופו עלול לקרוס לחלוטין עד לרמה של מוות בטרם עת.

 

האם ניתן לתבוע במקרה של רשלנות שהובילה למות תינוק מתשניק?

בהחלט ניתן לתבוע במקרה של רשלנות רפואית שהובילה למות תינוק מתשניק. מצב זה אינו תקין ועל הצוות הרפואי לתת מענה מיטבי ומקצועי. במידה והצוות הרפואי כשל בעבודתו ועבד באופן רשלני ניתן לתבוע את האשמים בכשלים, במיוחד אם הרשלנות הובילה לפגיעה ונזק גופני או נפשי וכן במצבים של מוות.

 

כיצד ניתן לתבוע במקרה של רשלנות?

על מנת לתבוע על רשלנות רפואית בלידת תשניק, מומלץ להיעזר בעורך דין המתמחה בתחום הרשלנות הרפואית שידע למקסם את הסיכוי שלכם לזכות בתביעה ולקבל את הפיצויים המגיעים לכם. לצורך התביעה יש צורך בהגשת כתב תביעה לבית המשפט עם הטיעונים המרכזיים, הוכחות נדרשות המעידות על הרשלנות הרפואית, המלצות וחוות דעת רפואיות ועוד.

 

איזה עורך דין כדאי לתביעה מסוג זה?

כאמור, לתביעה מסוג זה של לרשלנות רפואית בלידת ואקום כדאי להיעזר בעורך דין המתמחה בתחום רשלנות רפואית. מומחיות עורך הדין בתחום הינה הכרחית ונחוצה לצורך הבנת החוק במשפט. מעבר לתחום מומחיותו, כדאי למצוא עורך דין בעל המלצות רבות כך שתדעו שאתם יכולים לסמוך עליו, וכן למצוא אחד מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום.

 

רשלנות רפואית שהובילה למות תינוק – אל תישארו עם זה לבד

לסיכום, הגשת תביעה בגין רשלנות רפואית בלידת ואקום שהובילה למות תינוק מתשניק הינה אפשרית ואף מומלצת. לצורך התביעה יש צורך באיסוף הוכחות וטיעונים. במצבים כאלה מומלץ להיעזר בעורך דין מקצועי ומנוסה המתמחה בתחום זה.

תינוק שזה עתה נולד עם אמא

אולי יעניין אותך גם