חיפוש

רנעד שעוני נוכחות ומערכות נוכחות בהתאמה אישית לעסק

כמעסיקים אנחנו רוצים לעקוב אחרי זמני הנוכחות של העובדים שלנו. להסתמך על דיווחים של העובדים היא דרך מסורבלת לעשות זאת, ופחות או יותר מבטיחה ניפוח של שעות הנוכחות ותשלום יתר על שעות נוספות. לכן הפתרון המיטבי עבור עסקים הוא שעון נוכחות לעסק. השוק מציע מגוון אפשרויות וקיימים כל מיני חברות ומותגים שמייצרים שעוני נוכחות והבחירה עלולה להיות מבלבלת. במדריך זה נסייע לכם לבחור את שעון הנוכחות המתאים עבור העסק שלך.

 

בחירת שעון הנוכחות לפי גודל העסק

ראשית כל לפני שניגשים לבחור שעון נוכחות יש לקחת בחשבון את גודל העסק, כלומר – כמות העובדים. כך למשל, עסקים קטנים עם עד 5 עובדים יכולים להסתפק בפתרון נוכחות פשוט יחסית, כגון אפליקציית שעון נוכחות, החתמת נוכחות במחשב או שעון נוכחות ביומטרי שהעובדים חותמים נוכחות באמצעות טביעת אצבע.

ככל שמדובר בעסק גדול יותר, יש צורך במערכת נוכחות מתקדמת ומשוכללת יותר. בין מערכות נוסחות המתאימות לעסקים בינוניים או גדולים ניתן למנות מערכת נוכחות SQL, מערכת נוכחות ASP, שעון ביומטרי אינטרנטי, שעוני נוכחות ובקרת כניסה ועוד.

 

בחירת שעון הנוכחות לפי תחום הפעילות של העסק

תחום הפעילות של העסק משפיע על בחירת שעון הנוכחות בכמה מובנים: ראשית כל, במידה והעבודה לאו דווקא מתבצעת במשרד ועובדים מקבלים משכורת גם על שעות מחוץ למשרד כנראה שמערכת נוכחות שמחייבת תיקוף פיזי פחות תתאים. מובן אחר הוא אופי העבודה – למשל, יכול להיות שעבור עובדים בעבודות פיזיות פחות יתאים שעון נוכחות ביומטרי בגלל חתכים באצבעות או לכלוך.

 

נפרט קצת:

  1. מערכות לעובדי שטח

למשל, טכנאים או סוכנים שנמצאים חלק מהשעות בתוך המשרד או העסק וחלק משעות העבודה נמצאים בשטח. במקרה כזה, שעון נוכחות שמחייב תיקוף פיזי עלול להיות בעייתי, והפתרון היעיל יכול להיות מערכת נוכחות המשלבת אפליקצייה המותקנת בטלפונים הסלולריים של העובדים.

 

  1. מערכות לעובדים במשרד

במידה והעבודה מתחילה כשהעובד מגיע למשרד ומסתיימת כשהוא יוצא משם, וכל יציאה שלו מהמשרד היא למעשה הפסקה בעבודה אז שעון נוכחות פיזי יכול להיות הפתרון המתאים ביותר. תוכלו לבחור פתרון החתמה לפי העדפתכם: סיסמא, טביעת אצבע, זיהוי פנים, כרטיס ועוד.

 

  1. עבודת כפיים

עבור עובדי כפיים ייתכן ופחות מומלץ לבחור מערכת המתבססת על טביעות אצבע שכן היא אולי תעבוד באופן פחות חלק. כאמור, לצד טביעות אצבע ישנן שיטות זיהוי רבות וכל מה שנותר לכם לעשות זה לבחור.

 

שעוני נוכחות לכל עסק

אל תישארו עם מחברות – התקדמו לעולם החדש והתקינו מערכת נוכחות מתקדמת בעסק שלכם שתאפשר לכם לעקוב אחרי שעות העבודה. רנעד טק מחשבים משווקת מגוון פתרונות לחישוב שעות עבודה, מערכות שכר וכוח אדם ותדע להתאים לעסק שלכם בדיוק מה שהוא צריך. היום זה כבר באמת לא מסובך לעקוב אחרי נוכחות בעסק ולחשוב הוצאות כוח אדם ושעוני נוכחות מאפשרים לעשות זאת קלות רבה.

 

שעון

אולי יעניין אותך גם