חיפוש

קניית עוקבים – איך זה משפיע כלכלית על העסק

קניית עוקבים לאינסטגרם נחשבת כפעולה אסטרטגית שיווקית עבור הפרופיל העסקי, איך היא תשפיע בפן הכלכלי על העסק שלכם והאם היא משתלמת?

קראו על יתרונות קניית עוקבים לאינסטגרם ועל הגדלת ההכנסות שיכולה לקרות כתוצאה מכך.

 

למה כדאי לקנות עוקבים לאינסטגרם

היום אין לאף אחד ספק בחשיבות של הרשתות החברתיות השונות ובפרט אינסטגרם לשיווק והצלחת העסק, ברשת אינסטגרם יש מעל 500 מיליון משתמשים חודשיים לכן החשיפה שם היא משמעותית. לשיווק דרך האינסטגרם יש מספר פרמרטרים שמומלץ להצמד אליהם על מנת לקבל תוצאות טובות ולא לבזבז את הזמן לחינם, אחד מהם הוא קניית עוקבים, לפניכם כל היתרונות והסיבות לכך:

  • אמינות ופופולריות – פרופיל עסקי עם כמות גדולה של עוקבים יחזיק ברושם אמין ומרשים יותר מאשר פרופיל פחות מתוחזק. גולשים שיגיעו לפרופיל שלכם ויראו הרבה עוקבים יקבלו את התחושה שיש כאן משהו טוב שלא כדאי לפספס.
  • הגדלת החשיפה – כמות גדולה של עוקבים "מרמזת" לאינסטגרם שכדאי לה להקפיץ את הפוסטים שלכם בדרכים שונות למשל בהאשטגים.
  • פרסום קישור בסטורי – חשבונות בעלי יותר מ10k עוקבים יקבלו את האופציה לפרסם קישורים לאתרי אינטרנט דרך הסטורי שמוכח כנצפה יותר על ידי משתמשים מאשר פוסטים רגילים.

 

השפעה על העסק

קניית עוקבים מביאה את הפרופיל שלכם באופן כמעט מידי להגדלת והרחבת החשיפה בזמן קצר וללא מאמץ רב, הצמיחה של כמות העוקבים תהיה אורגנית בהתאם להתנהלות ברשת שלכם ושל העוקבים שלכם – כמה הם דינמיים, מה התוכן שתעלו וכו'.

 

כמה זה עולה?

כשמדובר בכסף כדאי לא ללכת על האופציה הזולה ביותר משתי סיבות – בדרך כלל חברות שמוכרות לייקים או עוקבים בזול מאוד יספקו פרופילים מזוייפים ללא חשבונות אמיתיים שיצרו מראה מזויף ולא אמין שעלול להביא יותר נזק מתועלת לעסק. חברות אמינות שמכבדות את עצמן יספקו חשבונות אמיתיים וייקחו אחריות על העוקבים שלהן.
קניית 100-200 עוקבים – 16 שקלים
קניית 300 עוקבים – 18 שקלים
קניית 500 עוקבים – 30 שקלים
קניית 1,000 עוקבים – 60 שקלים
קניית 10,000 עוקבים – 480 שקלים

 

האם זה משתלם?

פעולות שיווקיות רציניות תמיד יעלו כסף והיום בעידן הדיגיטלי הן זולות מתמיד, דמיינו מה זה לשלם על שלטי חוצות ענקיים או הדפסת מאות אלפיי פליירים לחלוקה. היום אפשר לקנות 10,000 עוקבים ב480 שקלים בלבד מה שיקפיץ לכם את העסק ויגרום ליותר התעניינות וקנייה בין רגע. חשוב לשים לב שהעסקה שנעשית מול החברה שבחרתם לעבוד איתה מספקת לכם אחריות על רמת העוקבים לחודש לאחר הרכישה.

 

לסיכום

קניית עוקבים באינסטגרם היא ללא ספק צעד חכם שאינו יקר ביחס לפעולות פרסום ושיווק אחרים, קניית העוקבים תוכל לחשוף את הפרופיל שלכם לקהל רחב שאפילו דמיינתם שתגיעו אליהם דרך האשטגים ופעילות כמו תגובות של עוקבים אחרים.

לחצן מעקב

 

אולי יעניין אותך גם