חיפוש

צילומים לבית העסק – למה מומלץ ללבוש חליפה

שיווק הוא עסק לא פשוט, בעיקר כי קהל היעד נמצא בעיקר ברשת החברתית.

כדי לבצע שיווק אפקטיבי במרחב זה, יש צורך בפנייה אותנטית ומושכת תשומת לב אל הגולשים.

בהקשר זה – חליפה מעוצבת היא בדיוק מה שיסגור את הפינה.

עולם השיווק העסקי השתנה כמעט במאה ושמונים מעולות בשנים האחרונות, בעיקר בזכות פרסום בפלטפורמות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. התמונה המעוצבת משמשת ככלי השיווק העיקרי של מסה מרכזית במגזר העסקי, ואופייה של תמונה זו מושפע כמובן גם הוא מרוח הסגנון והמראה האינסטגרמי.

חליפה תפורה בהתאמה אישית, היא חלק בלתי נפרד מאותו מעגל סגור של סגנונות עיצוב חדשניים ואפקטיביים. אמנם נכון כי חליפות שייכות בעיקר מראה קלאסי ומבוגר, אך באותה המידה, חליפות בהתאמה אישית, ביחד עם עיצוב צעיר וקצת חצוף, מעירות מחדש את עולם החליפות, והופכות אותו אטרקטיבי ומושך לקהל צעיר יותר.

בעלי עסקים המעוניינים לשווק מחדש את נכסיהם, יכולים, כאמור, להיעזר בחליפות מעוצבות וצעירות, בדומה לאלו המציעות חנויות חליפות מקצועיות כגון דיפלומט, בשביל לעצב תמונה נהדרת, או סרטון איכותי. החליפה מוסיפה נופך לסגנון והסטייל המעוצב, ובשל קשת הצבעים הרחבה, היא גם יכולה להתאים בקלות לכול סט צילומים.

 

בחירת חליפה ליום הצילום

כיום חליפות מגיעות כמעט בכל הסוגים, הסגנונות והצבעים; החל מחליפה ספורטיבית, דרך חליפה דקה, שניים או שלושה חלקים, ועד לפלטת צבעים מגוונת מאד – כחול, שחור, אדום, אפור, ירוק, תכלת, ורוד ועוד – המגוון הוא עצום, ולפיכך מרחיב מאד את קהל היעד הדורש חליפות לשימוש. הסגנונות השונים יכולים להתאים את עצמם לפעולות יום יומיות, או לאירועים מיוחדים, ולכן חליפות אלו יכולות להתאים כמעט לכול סוגי העסקים המעוניינים לשווק את המוצר שלהם.

בחירת חליפה תעשה כמובן ביחד עם אנשי המקצוע, ותתואם באופן אישי לצרכי העסק. העיצוב, הצבע והסגנון יכולים להשתנות ואפשר להגיע, גם בסגנונות שונים, לחליפות המשדרות על אותו הגל; כלומר, מייצרות אפקט חיובי על הצופה בלובש החליפה והמוצר אותו הוא מוכר.

 

האפקט וההשפעה

הסיבה העיקרית לבחירה בחליפה היא המסר שמשדרת הבחירה לקהל הצרכנים. כאשר צרכן רואה אדם לבוש בחליפה הוא מיד מייחס לו ערכים וסגנון התנהלות של עולם העסקים: אחריות, רצינות, אמינות, בגרות. מאידך, חליפה צעירה ומיוחדת מוסיפה על כך ומשדרת מסר של רוח שטות, של חיים ונעריות. אמנם נראה כי תוכנות אלו אינן בהכרח מתאימות לאיש עסקים טוב, אך באותה המידה הן מתאימות לאדם טוב; למשהו חם וחברותי שנעים לעבוד איתו ולעשות עימו עסקים.

בדרך זו, חליפה משמשת כחלק מכלי שתילת המסרים אצל הקורא, שהפרסומת יוצרת. היא מוסיפה למשווק נופך עסקי, צעיר ואופטימי, אך אמין ובעל אמידות כלכלית ורצינות. תכונות אלו מצטרפות למגוון התכונות והמסרים שמועברים בקמפיין המצטלם, אלו משוגרים יחד אל הקורא, ובתקווה, מושכים אותו באפקטיביות אל בית העסק שלכם.

 

מצלמה

אולי יעניין אותך גם