חיפוש
חיפוש

עלויות פתיחת חנות באינטרנט

בניית אתר מכירות היא חלומם של יזמים ובעלי עסקים רבים. במאמר הבא נציג לכם את העלויות של פתיחת חנות באינטרנט, כך שתוכלו להיות מוכנים לקראת ביצוע השקעה כספית משתלמת לטווח הרחוק.

פתיחת חנות באינטרנט – הכירו את  עידן הצרכנות החדש

פתיחה של חנות באינטרנט מהווה בעידן העסקים הנוכחי את הנתיב הטוב ביותר בעבור יזמים ובעלי עסקים, זאת בשל חשיפה אדירה אשר מגלמת פוטנציאל אדיר לקבלת הכנסה יציבה, למשך שנים רבות. זה לא סוד כי הרגלי הצרכן בישראל כמו גם בעולם השתנו באופן משמעותי בשנים האחרונות, וזאת בשל הרצון של הצרכן לבצע רכישה של מוצרים באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית, במקום בחנויות הפיזיות. לכן, בניית אתר מכירות היא אפשרות מצוינת בעבור כל אדם עם חוש עסקי מפותח, אולם היא טומנת בחובה השקעה כספית, עליה נפרט כעת באדיבות נציגי חברת AGHAI אשר מתמחים בבניית אתרי מכירות, בהצלחה מרובה.

עלויות פתיחת חנות באינטרנט

פתיחת חנות באינטרנט חייבת להתבצע באמצעות חברה מקצועית או איש מקצוע אשר מתמחה בתחום, כל זאת בכדי להבטיח כי האתר אשר יוקם יעמוד בכל התנאים הנוקשים לצורך קידום אתרים ופרסום באינטרנט באמצעות מנוע החיפוש של גוגל, כמו גם בכדי שהאתר יעניק חווית רכישה ייחודית אשר היא הכרחית להצלחתו. עלות פתיחה של חנות באינטרנט מורכבת בראש ובראשונה מהפלטפורמה בה משתמשים לצורך בניית האתר. חנות אשר נבנית מתבנית מוכנה תעלה לרוב בין 7,000-16,000 ₪, ואילו חנות הנבנית בהתאמה אישית מתחילה מ 17,000 ₪ וצפונה מכך. בנוסף, יש לקחת בחשבון כי העלות איננה סופית והיא כוללת גם שירותי אחסון, ולכן מדובר בעלות נוספת אשר עלותה נאמדת ב 100 ₪, תלוי בשרת בו אתם משתמשים. ככלל, ההשקעה הכספית הראשונית לצורך הקמה הינה משתלמת בעבור כל בית עסק, זאת לאור העובדה כי אתר מכירות מהוקצע יכול להשיב את ההשקעה תוך זמן קצר, ואף להכפיל אותה, במידה וההקמה מתבצעת באמצעות חברה מקצועית ומובילה בתחומה אשר בונה את האתר באופן מקצועי ועם שימת דגש על אלמנטים הכוללים אבטחה, עיצוב חדשני וכן חווית משתמש נוחה – החל מפתיחה קלה מכל מכשיר נייד או מחשב ועד לאפשרות לקבלת מבצעים באמצעות המייל, באופן שוטף לקהל הלקוחות.

חולמים על פתיחת חנות באינטרנט אולם חוששים מהמחיר? הכירו את חברת AGHAI

חברת AGHAI מתמחה בבניית חנויות אינטרנטיות ואתר מכירות בפרט, ומציעה לקהל לקוחותיה הצעות מחיר משתלמות ונוחות – מבלי להפחית באיכות. באמצעות פנייה לנציגי החברה תוכלו להבטיח את ההשקעה הכספית הראשונית, ובכך לפתוח צוהר לעבר עתיד כלכלי מזהיר התואם לקדמה של המאה ה 21. לקבלת מידע נוסף וכן הצעת מחיר בעבור הקמת אתר מכירות, היכנסו לאתר הרשמי בכתובת https://www.aghai.co.il,השאירו פרטים ונציג ישוב בהקדם.

אולי יעניין אותך גם