חיפוש
חיפוש

מתי כדאי לעשות ביטוח חיים

ביטוח חיים הם ביטוחים שיכולים להיות מאוד חשובים בחיינו וגם בחיי המשפחה שלנו.

ביטוחי חיים הם חוזים מול חברת ביטוח שמבטיחים במקרים של מוות, חלילה, או במקרה של נכות או אובדן כושר עבודה, סכום כסף חד פעמי או קצבה חודשים.

הקצבה הזו יכולה להיות עבור המבוטח, או עבור המוטבים לקבל את הכסף.

סכום הקצבה יקבע לפי המוטבים שנקבעו על ידכם ועל ידי חברת הביטוח שלכם.

אז באיזה שלב כדאי לעשות ביטוח חיים? ואיך נדע איזה הכי מתאים עבורנו?

 

סוגי ביטוחים

יש שני סוגים עיקריים של ביטוחי חיים מרכזיים:

ביטוח חיים למקרה של מוות, שמוגדר כריסק – מדובר על סכום חד פעמי או קצבה חודשית במקרה של מוות.

ביטוח חיים למקרה של אובדן כושר עבודה ונכות – סכום חד פעמי או קצבה חודשית במקרה של אי יכולת לחזור לעבוד או במקרה של נכות, חלילה.

מעבר לביטוחים אלו, יש ביטוחים שנחשבים תתי ביטוחים. למשל, בביטוח חיים במקרה של מוות, הבנק מחייב את כל מי שלוקח הלוואה משכנתא לעשות אותו, כדי שבמקרה שחלילה שקורה משהו, הלווים בבנק יקבלו את החזרי המשכנתא ועוד.

 

חישוב נכון של ביטוח חיים

כפי שכבר ניתן להבין, ביטוח חיים הוא ביטוח חשוב מאוד, בגילאים צעירים וגם בגילאים מבוגרים יותר. ביטוח חיים יכול לעזור לכם במקרה שיש לכם ילדים, בן או בת זוג, הורים מבוגרים או כל אדם אחר שעשוי להיות תלוי בכם לפרנסתם.

בכדי לדעת איזה ביטוח חיים הכי מתאים לכם, בין אם מדובר על מקרה של משפחה, או אדם בודד, חשוב להשוות בין הצעות הביטוחים השונים. איך ניתן לעשות זאת? פשוט, באמצעות מחשבון שיחשב עבורכם היכן הכי כדאי לכם להשקיע בביטוח חיים.

מחשבון של חישבנו הוא מחשבון חכם, שיכול לשכלל עבורכם את כל חברות הביטוח ויכול לעזור לכם באופן ניטרלי לחלוטין איזה ביטוח מומלץ עבורכם.

 

מתי כדאי לעשות ביטוח חיים

במרבית המקרים, אין זמן מתאים ביותר לעשות ביטוח חיים. אך רוב האנשים נוטים לעשות ביטוח חיים בדרך כלל כאש אנשים עומדים לפני הקמת משפחה, או הרחבה של המשפחה שלהם.

לרוב בתקופה הזו, אנשים חשבים יותר אחריות כלפיי עוד נפשות כמו בני המשפחה שלהם והם מכירים בביטוח הבריאות כמשהו שמאוד חשוב ולעיתים אפילו חובה לעשות. כאשר יש לכם אחריות מלבד עצמכם ויש לכם אחריות לצאצאים שלכם, זה מרגיש כמעט אינסטינקט לעשות ביטוח חיים עבור כולם.

 

לסיכום

ביטוחי בריאות הם ביטוחים חשובים מאוד והם מבטחים במקרים של מוות, אובדן כושר עבודה ונכות. בנוסף לכך, הביטוחים מבטחים אתכם מפני תת מקרים שעשויים לקרות, וזאת עליכם להבין מחברת הביטוח שלכם איזה מקרים ניתן לכסות. באמצעות מחשבון מתקדם תוכלו להשוות בין חברות הביטוח ותוכלו לדעת איזו הצעה משתלמת ביותר עבורכם ואיזה ביטוח חיים מומלץ עבורכם לרכוש לכם ולמשפחתכם.

מטריה

 

אולי יעניין אותך גם