חיפוש
חיפוש

מתי חשוב לבצע בדיקה של דירה חדשה מקבלן?

לאחרונה אנחנו שומעים לא מעט מקרים שמתפרסמים בכלי התקשורת ומציינים שאזרחים רבים השקיעו מכספם כדי לרכוש את הדירה שתמיד חלמו עליה, אבל בסופו של דבר הם מגלים שנפלו בפח. כך שבעצם, הם נותרו ללא דירה וללא כסף בחשבון הבנק. כדי שלא תיקחו חלק בסטטיסטיקה העגומה, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי ותגלו מתי חשוב לבצע בדיקה של דירה חדשה מקבלן ומהם הדברים שצריך לשים לב אליהם.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב תוך סיוע מצד גורמים חיצוניים שבקיאים בנושא. מדובר באנשים הבאים:

  1. אנשים שקנו לאחרונה דירה חדשה מקבלן וערכו את כל הבדיקות המקיפות
  2. אנשים שקנו לאחרונה דירה חדשה מקבלן וגילו שהם נפלו בפח
  3. אנשים שכעת נמצאים בהליך ומסתייעים עם אנשי מקצוע

במהלך השיחות עם כל הגורמים הללו שמענו את הדרכים לביצוע ההליך, הטיפים החשובים וכמובן, גם את הטעויות שהתבצעו בדרך. ריכזנו את כל המידע החשוב ובסופו של דבר ניסחנו את המדריך הנוכחי שיאפשר לכם לדעת מתי חשוב שתבצעו את הבדיקה המדוברת.

 

אז מתי חשוב לעשות את הבדיקה?

את הבדיקה על דירה חדשה מקבלן אתם צריכים לערוך ברגע שבו אתם רואים את הפרסום על הדירה. אין זה משנה אם אתם רואים את הפרסום כשלט על המרפסת של הבניין, במודעה ברשת או בעיתון. בכל מצב אתם צריכים לכתוב לעצמכם את שם הקבלן, שם העיר שבה הפרויקט נמצא וכמובן, את כתובת הבניין.  לאחר שיש לכם את כל הפרטים הללו, אתם יכולים להתחיל ולערוך בדק בית אודות הקבלן.

 

איך עורכים את הבדיקה?

את הבדיקה ניתן לערוך בכל מיני דרכים. הדרך המקובלת ביותר היא לכתוב את שמו של הקבלן בגוגל ולקרוא את כל המידע שמופיע אודותיו. החל מכתבות שנכתבו עליו ועד חוות דעת שנכתבו בלשונית הביקורות. ככל שתשתמשו ביותר כלים לבדיקה, כך תוכלו להיות בטוחים יותר. שכן, יהיה ברשותכם כמות גדולה של מידע בנושא.

 

למה חשוב לבצע את הבדיקה הזו?

חשוב מאוד שלא לוותר ולערוך את הבדיקה המדוברת, מכיוון שזו תאפשר לכם להיות בטוחים שאתם משקיעים את כספכם במקום בטוח. לא חסרים מקרים שבהם אנשים משקיעים את כל כספם והחסכונות שלהם בדירת החלומות שמתגלה להם בסופו של דבר כטעות גדולה. הדבר בא לידי ביטוי לצערנו בגלל קבלנים שפושטים את הרגל או שבוחרים לעזוב את הפרויקט באמצע הבנייה מסיבות שונות. לכן, חשוב מאוד לערוך את הבדיקה באופן מקיף ולבצע אותה בזמן המתאים כפי שצוין בפניכם לעיל.

 

כמה מילים לסיום

כעת אתם יודעים את כל הפרטים החשובים בכל הנוגע לביצוע בדיקה של דירה חדשה מקבלן, כך שנותר לכם רק להתחיל בהליך הבדיקה ולבחון אם מדובר בקבלן נחשב שכדאי לרכוש ממנו או שעדיף לברוח ממנו.

אנשי תחזוקה

 

אולי יעניין אותך גם