חיפוש

מהן העלויות של ספסלים וכיסאות רחצה לאמבטיה

אנשים רבים יעידו כי זמן המקלחת הוא עבורם זמן לנוח, לחשוב ולשטוף את היום מעליהם. עיצוב חדרי האמבטיה הוא חלק משמעותי בעיצוב הבית ועם הזמן נוספים מוצרים ורהיטים שונים המתאימים לחדרים אלה. מה העלויות שלהם? ומה ניתן לעצב בתוך האמבטיה? על כך ועוד מוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

עיצוב חדרי אמבטיה

בשנים האחרונות, עיצוב חדרי אמבטיה הפך להיות משמעותי וחשוב בקרב אוכלוסיית המעצבים וכן, לקוחות אשר מעוניינים לבנות בית חדש או לשפץ את הנוכחי. החשיבות של חדר זה הובילה ליצירת רעיונות חדשים ומגוונים, אפשרויות שונות, עיצובים מיוחדים ועוד. אלו, הובילו לכך שחדרי האמבטיה הפכו ממקום ש"סתם" מתקלחים בו, לחדר אטרקטיבי נוסף בבית שנעים וכיף להיות בו.

 

קונספטים שונים

קיימות אפשרויות שונות לבחירת סגנון מראה האמבטיה, החל מסגנון יוקרתי ועד למראה אורבני ופשוט. ניתן לבחור עיצוב עם אמבטיה עמוקה שניתן להתפנק בתוכה. ניתן לעשות עיצובים עם מקלחות של דוש, כאשר ניתן לבחור חלונות שקופים, אטומים וכאלה עם טקסטורות שונות. גם לדוש עצמו יש אופציות שונות, כאשר יש כאלה רחבים, עם אורות, כאלה של זרם חזק, חלש או זרמים מיוחדים ועוד.

 

אביזרי מאסט באמבטיה

אמנם זה לא תמיד נראה ככה, אבל לאמבטיה דרושים אביזרים שונים. כאשר יש שטיחים לאמבטיה, כאלה מפרווה, מקש, מבד כותנה ועוד. אביזרים שמניחים על הכיור כמו מתקן לסבון ידיים, מתקן למברשות שיניים ועוד. בין אלה ישנם וילונות למקלחת, מראות, מתקנים למגבת ידיים ולמגבת גוף, מתקן לנייר טואלט ועוד. אביזרים מסוג זה ניתן לרכוש בחנויות שונות כמו mg4home אביזרי אמבטיה.

 

אביזרי אקסטה

מבין כל סוגי האביזרים לאמבטיה ישנם כאלה שהם תוספת לאלה הבסיסיים. כך לדוגמא ניתן למצוא ספסלים וכיסאות רחצה לאמבטיה. הספסלים משמשים לשים עליהם בגדים או לשבת עליהם. כך כאשר הילדים מתקלחים ניתן להשגיח עליהם בצורה נוחה וקלה. לגבי הכיסאות הדבר דומה, ישנם כיסאות בסוגים שונים כמו פלסטיק, עץ, מתכת ועוד. ניתן למצוא אף כסאות מתקפלים כך נחסך מקום ואפשר להשתמש רק בעת הצורך.

 

כמה זה עולה?

המחירים של ספסלים וכיסאות לאמבטיה משתנים מחברה לחברה ותלויים גם בסוג שלהם. כך לדוגמא ניתן למצוא כיסא מתקפל מעץ במחיר של 855 שקלים בלבד, לעומת כזה שעשוי מחומר של סטול העמיד במים שעשוי לעלות כ- 955 שקלים. בעת השוואת המחירים חשוב לבדוק את המאפיינים של כל כיסא בעיקר מבחינת בטיחות ונוחות.

 

בסיכומו של דבר

ספסלים וכיסאות לחדרי האמבטיה הפכו בשנים האחרונות להיות חלק משאר אביזרי האמבטיה. מבין האופציות של אביזרים כמו שטיחים, מתקנים לתלות, אביזרים עבור סבונים, ניתן למצוא סוגים שונים של ספסלים וכיסאות המיועדים לחדרי האמבטיה. אלה, בעיקר תורמים לנוחות ויעילים מאד בעיקר כשיש ילדים קטנים בבית. המחירים משתנים לפי סוג הכיסא או הספסל.

חדר אמבטיה

אולי יעניין אותך גם