חיפוש
חיפוש

מהן הסיבות שאנשים באים ללמוד אנגלית בוולסטריט

אם אתם גרים בישראל בוודאי שמעתם על וולסטריט, הבית ספר המוביל והמוכר ביותר בארץ ללימודי אנגלית. בטח יצא לכם לראות פרסומת, כרזה, או פוסטר אודות הקורס אבל לא חקרתם מעבר. אם אתם רוצים ללמוד אנגלית בצורה מקצועית ותהיתם למה דווקא וולסטריט, המשיכו לקרוא.

 

לימודי אנגלית – חשיבותם בארץ ובעולם

אנגלית נחשבת לשפה בינלאומית ברחבי העולם, והיא השפה המרכזית איתה מתקשרים בין מדינות, ברמה המקצועית והחברתית כאחד. עם האינטרנט הגישה לתכנים רחבה יותר והכי נגישה דרך השימוש בשפה האנגלית. רוב שוק העבודה בארץ עובר תהליכי גלובליזציה ועבודה מול אנשים במדינות זרות נהיית נפוצה יותר ויותר ורוב מקומות העבודה דורשים או לכל הפחות נותנים עדיפות לדוברי אנגלית בחיפוש אחר עובדים. אם שאלתם למה ללמוד אנגלית בוולסטריט זה בגלל שידע בשפה האנגלית נהיה רלוונטי היום יותר מתמיד.

 

ללמוד אנגלית – זה רק בוולסטריט

זה לא סתם שוולסטריט נחשב לבית ספר הטוב ביותר ללימודי אנגלית בארץ. הנה כמה סיבות ללכת להירשם כבר:

 

  • התאמת הלימודים לרמת הידע מהרגע הראשון

בוולסטריט, תהליך הייעוץ כולל סרגל רמות ידע, הממקם כל אם שניגש ללמוד על הסרגל לפי בקיאות ושליטה בשפה ולפי המיקום הזה נבנית תוכנית לימודים המקדמת כל תלמיד בשלבים עד הגעתו לשלב 20 שהוא הגבוה ביותר לתלמידים עם שליטה מלאה בשפה.

 

  • רכישת שפה טבעית

בוולסטריט מאמינים ברכישת שפה באופן טבעי. הכוונה היא לא בלימודים יבשים של קריאה והבנה, אלא רכישת כלים המיועדים לתקשורת בעולם האמיתי למען שימוש אישי ולא רק מקצועי. השאיפה של השיטה היא להטמיע את השפה בתלמיד באותה הצורה בה הוא רכש את שפת האם שלו. השלבים הם:

  • הקשבה והבנה הקורס מתחיל בצפייה בסרטונים ותכנים שמסייעים להבנת השפה דרך הקשבה.
  • דיבור בשלב ה-2 התלמידים מתחילים להגות מילים ולבנות משפטים על בסיס הידע שרכשו דרך צפייה והקשבה.
  • קריאה לאחר שמתחילים לדבר השלב הבא הוא יישום הידע הזה דרך קריאה וזיהוי המילים שמבינים ויכולים להגיד על הנייר.
  • כתיבה – אחרי שרוכשים כלים לקרוא מתאמנים אליהם בצורה האפקטיבית ביותר – כתיבה.

כך שומעים ומבינים מילה, לומדים להגיד אותה, לאחר מכן לקרוא אותה, ולבסוף גם לכתוב אותה. כך רוכשים ידע מקיף של שפה.

 

  • התחייבות להצלחה

אחת הסיבות שוולסטריט הוא בית ספר כל כך פופולארי היא האמונה שלהם בשיטת הלימוד. הם כל כך מאמינים בשיטה שאחד התנאים המוכרים שלהם הוא – לא למדתם – לא שילמתם. אם סיימתם את הלימודים בוולסטריט ובכל זאת אתם לא יודעים לדבר אנגלית, תקבלו את כספכם בחזרה – זה לא קורה הרבה.

 

לסיכום

המונים לא טועים, וולסטריט מביא לכם את השיעורים והתכנים המושקעים והמקצועיים ביותר, בקצב שלכם. תוכלו להתקדם צעד צעד עד שתהיו בקיאים, ויש שיעורים גם לילדים ותשלום דרך הפיקדון למשתחררים.

קריאת מילון אנגלי

אולי יעניין אותך גם