חיפוש
חיפוש

למה כל כך חשוב להצליל את המרפסת שלכם וכמה זה יעלה

מי שגר בבניין יודע שהמרפסת שלו היא המקום הנח והקרוב לצאת מהבית לנשום אוויר ולהתאוורר.

אך בימי הקיץ החמים, למי שאין צל במרפסת, גם האפשרות הזאת נשללת ממנו כי כולנו יודעים כמה חומה של השמש בישראל הוא בלתי נסבל.

אז אם אתם כבר מתחילים להתכונן לימים בהם השמש וכבר לא שקרנית, בואו לשמוע עוד על הצללות למרפסת וכמה זה עולה.

 

למה זה חשוב

אם אתם עדיין לא בטוחים שאתם בכלל צריכים לחפש ולרכוש פתרונות הצללה למרפסת, כדאי שתקראו את הכתבה הבאה לעומק כי אנחנו ממש עכשיו נסביר למה זה כל כך חשוב.

 

הגנה מקרני uv

גם אם אתם אנשים של שמש, אוהבים להשתזף והולכים לים כדי לעשות בטן גב, כדאי שתדעו שחשיפה מרובה לשמש ובעיקר לקרני uv, יכולות להיות מאוד מזיקות לבריאות שלנו ובעיקר לעור שלנו. לכן, מומלץ להגן על עצמנו כמה שניתן לפחות בחלק מהזמן. ברשתות צל השונות שתוכלו להתקין במרפסת שלכם ישנה הגנה מקרני השמש המזיקות.

 

להגן על הצמחים שלכם

אנשים רבים משתמשים במרפסת שלהם כדי לגדל צמחים ופרחים – תחליף לגינה פרטית שחסרה להם. אם הצמחים שלכם חשובים לכם, אתם אוהבים לטפח אותם ולא אוהבים את הרעיון שהם ינבלו וימותו, אתם חייבים להצליל את המרפסת שלכם. צמחים רבים לא עומדים בחשיפה הממושכת והאינטנסיבית לקרני השמש הקופחות וחייבים הפוגה של צל.

 

להגן על ציוד נוסף

עוד דברים שרבים מאיתנו עושים הוא להשתמש במרפסת כמחסן. גלשנים, אופניים וארונות שירות הם דברים שאפשר לראות במרפסות רבות כשעושים סיבוב בעיר. גם החפצים שלכם עלולים להתבלות ולההרס במהירות אם לא תקפידו לתת להם צל והם יהיו חשופים כל כך הרבה לשמש.

 

לנצל את המרפסת

כמעט אף אחד לא אוהב לשבת לאכול, לשתות קפה, לקרוא ספר או לעבוד על המחשב, כשהשמש קופחת על ראשו ולא נותנת לו מנוח. נח, בימים קרירים זה כיף להתחמם מאור השמש אך לאחר כמה דקות, לרובנו זה יימאס. כדי שתוכלו לנצל כראוי את המרפסת שלכם גם בשעות השמש החמות, כדי שתחשבו על פתרונות הצללה שיאפשרו לכם לשבת בה גם כשהשמש עוד בשמים.

 

כמה זה יעלה

המחיר שתשלמו כמובן תלוי בפתרון שתבחרו, בגודל המרפסת שלכם ובאיכות המוצר. הבאנו לפניכם מחירון של הפתרונות המוכרים. סוכך זרועות – 350-400 ש״ח למטר. סוכך קבוע – 300-500 ש״ח למטר. סוכך מסילות – 1,000 ש״ח למטר. סוכך מסך – 500-600 ש״ח למטר ועל רשת הצללה תשלמו בין 200-300 ש״ח על הרשת, ועוד כ-1,000 על עמודים.

 

אל תתעצלו – תצלילו

ישנן כמה סיבות חשובות שבגללן חשוב שתדאגו להצליל את המרפסת שלכם. הפתרונות מגוונים וטווח המחירים משתנה ונוח לכל כיס – לכם, רק נותר לבחור.

ריהוט גן

 

אולי יעניין אותך גם