חיפוש

למה כל כך חשוב להצליל את המרפסת שלכם וכמה זה יעלה?

אנשים רבים לא מוכנים להתפשר על דירה בלי מרפסת, והסיבה לכך קשורה ליתרונות הרבים שהיא מביאה איתה, כמו העובדה שאפשר לפתוח את היום עם

כוס קפה בישיבה מרגיעה במרפסת, אך יש דבר אחד שיכול למנוע את השהות הנעימה בה, מזג האוויר, בימים חמים או קרים, ישיבה במרפסת זאת בכלל לא

אופציה וקשה מאוד ליהנות ממנה כשמתרטבים או סובלים מסינוור השמש.

 

למה כל כך חשוב להצליל את המרפסת שלכם וכמה זה יעלה?

הצללת המרפסת חשובה לשמירה על העור שלנו מפני קרינת השמש, ומאפשרת שהייה בטוחה יותר. יש המון פתרונות הצללה למרפסת הנקראים סוככים. הם מגנים מפני תנאי מזג האוויר ומאפשרים ישיבה במרפסת בכל עונות השנה ללא בעיה כלל.

יש המון סוגי סוככים וטווח המחירים משתנה בין סוכך לסוכך והדבר יכול להיות קצת מבלבל, ולכן כתבתי לכם כאן במאמר פירוט מושלם של כל סוגי הסוככים והמחירים שלהם, כדי לעשות לכם סדר בבלגן.

 

סוכך זרועות

סוכך זרועות מתאים להגנה מפני השמש וגם מפני הגשם משום שהזרועות שלו יציבות וחזקות ועשויות מחומרים מונעי חלודה. והמחיר שלו תלוי במשתנים שונים כמו סוג הבד, גודל הסוכך והתוספים המיוחדים, כל אלו משפיעים על השקלול הסופי של עלות הסוכך. סוכך מסוג זה נע בין 4000-5500 שקלים בממוצע.

 

סוכך מסך

סוכך מסך הוא הסוכך הזול ביותר והמחיר שלו מתחיל מ-2,500-3,000 שקלים, כמובן שהמחיר עולה בהתאם לתוספות שונות שרוצים להוסיף לו ובהתאם לגודל הרצוי. הוא מתאים גם הוא לעונת החורף וגם לעונת הקיץ מפני שהוא מתפרס כלפי מטה וסוגר על 4 צדדי המרפסת.

 

סוכך מסילות

סוכך מסילות הוא סוכך שבדרך כלל מותאם לשטחים גדולים יותר שזקוקים להצללה, ולכן המחיר שלו גבוה יותר מבין כל הסוגים. התקנת סוכך כזה תתחיל מ-9,000 שקלים. כשמו כן הוא, הסוכך נע על מסילות ולכן חייב מנוע חשמלי, דבר שגם כן, הופך את הסוכך ליקר יותר.

 

איך ניתן להוזיל את עלויות הסוכך?

יש המון תוספים שאפשר להוסיף לסוככים, כמו מנגנון הפעלה חשמלי שמופעל על ידי מתג או שלט רחוק, אך  כל תוספת מסוג כזה מעלה את המחיר באופן משמעותי, ולכן כדאי לחשוב מה אתם בדיוק צריכים, על מה אתם לא מוכנים להתפשר ועל מה כן כדי שבסופו של דבר תוכלו להוזיל את עלויות הסוכך ועדיין ליהנות מפינוקים כמו זה שציינתי.

 

הצללת מרפסת – עד כמה זה חשוב?

הצללת מרפסת לא רק תאפשר לכם לשבת בה בנוחות מבלי להסתנוור מהאור החזק של השמש, אלא גם תספק לכם הגנה מלאה ממנה באופן שיגן עליכם ועל הבריאות שלכם. חשיפה ממושכת לשמש מסכנת את בריאות העור, כך שאתם מבינים כבר את רמת החשיבות בעצמכם.

כיסאות ושולחן

 

אולי יעניין אותך גם