חיפוש
חיפוש

יזמים ישראלים מצליחים בתחום הנדל"ן

כל אחד חולם להיות יזם מצליח, בטח כאשר הצלחה מתבטאת בהכנסה גבוהה.

אך מי הם היזמים הישראלים עם ההצלחה הכי משמעותית בתחום הנדל"ן? כמובן שזה משתנה כל הזמן, ותמיד תוכלו לשמוע על עוד לא מעט סיפורי הצלחה שונים.

אך במאמר הבא נרצה להציג לכם 4 יזמים ישראלים שמצליחים מאוד בכל מה שקשור לעולם הנדל"ן.

אם אתם חולמים לעשות את קפיצת המדרגה בעולם הזה, תוכלו לשמוע על סיפורי ההצלחה שלהם.

אולי תוכלו לקבל השראה מיזם נדל"ן כזה או אחר.

 

אמיר דיין

אחד מאנשי העסקים המצליחים בישראל, הוא אמיר דיין מ – Vivion Holding S.à.r.l , אמיר נולד בשנת 1974 בתל אביב. הילדות של אמיר לא הייתה ילדות קלה, כילד אמיר גדל כבן הזקונים במשפחה של 12 אחים ואחיות בתל אביב והפרוטה לא הייתה בכיסם של בני המשפחה, אך הם היו עשירים באהבה שהרעיפו עליהם הוריהם. אך בזכות ההתחלה הלא פשוטה, אמיר מצא את עצמו מצליח בענק. כיום הוא מחזיק בנכסי נדל"ן רבים בארץ ובעולם, כאשר השווי הכולל של כל הנכסים עולה על מיליארד יורו. אמיר ממשיך לעשות לא מעט עסקאות בכל העולם ומרחיב את שיתופי הפעולה בהצלחה רבה.

 

אורי אלון

עוד יזם שכדאי לכם להכיר אותו הוא אורי אלון, הוא הפך להיות לאיש מפתח בעולם הזה. אורי נולד בירושלים, ומיד לאחר שירותו הצבאי החל להתעסק בנדל"ן. כיום הוא מדורג כאחד מהישראלים הכי עשירים בעולם כאשר הונו מגיע ל-5 מיליארד שקל, קצת יותר ממיליארד דולר. אורי מחזיק ברשימה מרשימה מאוד של נכסים גדולים וקטנים במקומות שונים בעולם. רק צריך להסתכל על הרשימה הזאת על מנת להבין כיצד כוח רצון יכול לסייע.

 

עדי טטרקו ואלון כהן

אומנם מדובר על שני אנשים נפרדים, אך עדי טטרקו ואלון כהן הם זוג נשוי שהצליח בענק. הזוג הקים במו ידיו את חברת האוז בשנת 2009, שהפכה להיות לאחת מהחברות המצליחות בתחומה. עם הזמן ועם ההצלחה, החלו בני הזוג לרכוש כל מיני נכסי נדל"ן בארץ ובעולם. כיום הזוג מחזיק בלא מעט נכסים מניבים, כאלה שמגדילים את הונם. שווי החברה מגיע לכדי 4 מיליארד דולר. בעוד השווי האישי של בני הזוג עולה על חצי מיליארד דולר. סיפור הצלחה של בני זוג שהפכו עולמות על מנת להגשים את חלומם.

 

האחים נקש

את המשבצת האחרונה נפנה על מנת לדבר על אחים שמראים מהו סיפור הצלחה. יש כאלה שאומרים כי מוטב לא לערבב בין משפחה לבין עסקים, זה לא רלוונטי במקרה של האחים נקש. האחים נקש הם הבעלים והמייסדים של קבוצת ג'ורדאש. הקבוצה עצמה מחזיקה ברשימה אדירה של נכסים יוקרתיים בכל רחבי העולם. כמובן שמכיוון שמדובר על אחים תוצרת כחול לבן, לא מעט מהנכסים שלהם נמצאים כאן בישראל. לא מעט מהנכסים המוכרים ביותר בעולם הם בבעלותם של האחים נקש.

 

השקעה פיננסית

אולי יעניין אותך גם