חיפוש
חיפוש

השקעות נדלן בדובאי – האם זה משתלם כלכלית

אחד הנושאים החמים ביותר שנשמעים בתקופה האחרונה בפורומים שונים הינו הנדלן. שכן, בשנים האחרונות ישראלים רבים גילו את אפשרויות הנדלן בארצות הברית, יוון ולאחרונה, גם בדובאי. המשתתפת החדשה שנכנסה לא מזמן לרשימה (דובאי) גרמה לנו להבין שצריך לצאת ולבדוק את טיבה. אז יצאנו לפגוש מומחים בתחום הנדלן ושאלנו אותם את כל השאלות כדי להבין האם זה משתלם כלכלית.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך סיוע מצד גורמים שמבינים דבר או שניים בנושא נדלן בדובאי. שכן, אלו אנשים שחיים את התחום ומתגוררים בדובאי מזה כמה חודשים טובים. אתם וודאי תוהים איך הגענו אליהם בכלל. אז נספר לכם שהגענו אל כל אחד ואחת מהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצות נדלן בפייסבוק וציינו שאנחנו צריכים מידע מעמיק בנושא. לשמחתנו, קיבלנו מהם סיוע והם ענו לנו על כל השאלות שהיו לנו בנושא.

 

השקעות נדלן בדובאי – האם זה משתלם כלכלית?

אז השאלה הראשונה שלנו הייתה כמובן מה יש להם להגיד על השקעות נדלן בדובאי? האם לדעת מדובר בעניין משתלם כלכלית? או שמא מדובר בניסיון פישינג. לדבריהם, מדובר בהשקעות שישתלמו עבור המשקיעים במידה והם יבצעו רכישות נכונות ושקולות. ראוי לציין כי אותם אנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו שהם הרוויחו לא מעט מההשקעות האלו. כך שלדבריהם, מדובר בהשקעה כלכלית משתלמת ביותר.

 

איך מתבצעת רכישה נכונה ושקולה?

לא יכולנו לקבל את התשובה לשאלה הקודמת ולהמשיך הלאה כך סתם. שכן, נאמר לנו שיש צורך לבצע רכישה נכונה ושקולה ואין לנו מושג בכלל מה הכוונה. לכן, ביררנו מה זה אומר. לדברי המומחים, רכישה נכונה ושקולה היא כזו שמתבצעת לאחר בירור מעמיק אודות הפרטים הבאים:

  • המיקום של הנכס המדובר (השכונה והאזור)
  • בירור המחירים באזור
  • בירור מצב הנכס
  • סיוע מצד גורמים מוסמכים

 

איך יודעים במי להיעזר?

כפי שבארץ אנו פונים אל מתווך, גם בעת ביצוע השקעות בחו"ל ובדובאי בפרט, יש צורך בהסתייעות אל מול מתווך או עם סוכנות מקומית. שכן, מדובר באנשי מקצוע שמבינים דבר או שניים בהשקעות באזור. כך שאם אתם מתכננים לברר פרטים או אם יש לכם כבר רעיון להשקעה ואינכם יודעים מאיפה להתחיל, כדאי שתפנו אל המומחים בתחום שיסייעו לכם בכל שלב.

 

יש לכם את כל הכלים – צאו לדרך

בשלב זה צריכים להיות לכם כל הכלים שיאפשרו לכם לצאת אל הדרך ולהתחיל להשקיע בדובאי. אז נותר לכם ליצור קשר עם המומחים ולקבל את כל המידע הנוסף שלא הוצג במדריך זה. אם תרצו, תוכלו גם לקנות כרטיס טיסה ליעד ולראות בכלל במה מדובר ומהן ההשקעות שכולם מדברים עליהם. מאחלים לכם שתבצעו בסופו של דבר את ההשקעה הטובה והמשתלמת ביותר. מקווים שנתראה במדריך הבא.

בית ומטבעות

 

אולי יעניין אותך גם