חיפוש
חיפוש

השקעות נדל"ן בארה"ב – האם זה הזמן הנכון

לאחרונה אנו עדים לשיח ער שנוגע להשקעות של נדלן בארצות הברית. הדבר עולה בעיקר בשיחות ברשת, בקבוצות שיש בהם אנשים שכבר יש להם נכסים להשקעה וגם כאלה שמתעניינים ברכישה שכזו. מצאנו את עצמנו מתעניינים בהשקעות מסוג זה ויצאנו לבדוק בקבוצה המדוברת האם זה הזמן הנכון או שמא, כדאי להמתין קצת. הישארו אתנו ותגלו את התשובה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מצד גורמים שמבינים דבר או שניים בתחום. שכן, כידוע לכם, פנינו אל אלו שכבר יש להם נכסים בארצות הברית. כדי שנוכל לשמוע את דעתם, ניסחנו סקר מיוחד והעלנו אותו בקבוצה. להפתעתנו, גולשים רבים הגיבו עליו ואפשרו לנו להבין אם זה הזמן הנכון להשקיע בנכסים בארצות הברית או לא. זו ההזדמנות להודות לכל הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך. כדי לא להעמיס על הקוראים, בחרנו בכמה תשובות שחזרו על עצמן מספר רב של פעמים, כדי להמחיש את המסקנה הסופית שאליה הגענו.

 

השקעות נדל"ן בארה"ב – האם זה הזמן הנכון? התשובה של רני

רני עשה רילוקיישן עם המשפחה שלו לפני קצת יותר מעשור. לדבריו, מאז שהוא הגיע למקום הוא נמצא עמוק בתחום ההשקעות של הנדלן בארצות הברית. שכן, אשתו לא מצאה עבודה במקום והוא הבין שעליו לבדוק פרטים על השקעות נדל"ן בארה"ב מיד לאחר הנחיתה ביעד כדי שיוכל לסגור את החודש ולאפשר לו ולבני משפחתו חיים ברמה גבוהה. לדבריו, המצב כעת טוב ואפשר להשקיע, אבל צריך לדעת להיעזר במומחים כדי שלא תיפלו על השקעות סבירות שלא יניבו לכם מספיק כסף.

 

השקעות נדל"ן בארה"ב – האם זה הזמן הנכון? התשובה של שאול

שאול גר בארצות הברית מעל ל – 3 שנים. לדבריו, יש לו 4 נכסים שאותם רכש לאחר שקיבל ליווי מטעם חברה שבקיאה בכל הנוגע לתחום ההשקעות במקום. גם הוא, בדומה לרני, ציין שזו תקופה טובה מאוד להשקעות. אך הוא לא סיים את המשפט מבלי להגיד לנו שההשקעה צריכה להתבצע תוך ליווי מטעם גורמים שמבינים את התחום ויש להם ניסיון בכל הבירוקרטיה של ארצות הברית.

 

כדאי שתבחרו באנשי מקצוע שילוו אתכם בהליך

במהלך כתיבת המדריך הבנו שעכשיו זה הזמן הטוב ביותר להשקיע בנכסים בארצות הברית, אבל הבנו גם עניין חשוב אחר – שצריך לקבל ליווי מטעם אנשי מקצוע. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים באיש מקצוע הגון ואמין, עליכם לקרוא ביקורות שנכתבו עליו ברחבי הרשת בפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • קבוצות נדלן בארצות הברית בפייסבוק
  • פרופיל אינסטגרם של החברה

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שזה הזמן הטוב ביותר להשקיע בנדל"ן בארצות הברית. כך שכעת, נותר לכם רק למצוא חברה מקצועית ואמינה שתלווה אתכם בהליך. בהצלחה!

בית ומטבעות

 

אולי יעניין אותך גם