חיפוש

הר ביטוח – שאלות תשובות

מאז נכנס לשימוש הר הביטוח רבים נתקלים בשאלות לגבי אופן התהליך. כל הפרטים במדריך הבא.

מהו הר ביטוח?

הר ביטוח הינו אתר של שוק ההון אשר נועד לעשות סדר בביטוחים של הציבור ולאפשר לציבור לקבל מידע אודות הכספים שהוא הפריש, כמו גם לאפשר הוזלה משמעותית בביטוח. מדובר במהלך המשך לאתר אחר אשר נקרא "הר הכסף" אשר באמצעותו ניתן לאתר כספים "רדומים" של הלקוח או של קרובי משפחה אשר הלכו לעולמם. האתר הוקם לאור העובדה שענף הביטוח הינו ענף מסורבל ובירוקרטי מאוד, ורבים מהאזרחים משלמים על ביטוחים כפולים שהם אינם מודעים להם ובכך מאבדים כספים רבים.

אלו סוגים ביטוחים ניתן לאתר?

באמצעות הר הביטוח ניתן לאתר מגוון רחב של ביטוחים שונים, כגון: ביטוח רכב חובה, ביטוח רכב רכוש (פרטי וצד ג), ביטוח לבית עסק או לדירה, ביטוח בריאות (קבוצתי ואישי), ביטוח חיים עם חיסכון כאשר הוא מתחלק לשני חלקים: חיסכון פנסיוני המזכה בהטבות מס לחוסך, ובמסגרתו ניתן גם לרגוש כיסויים ביטוחים למקרה מוות ולמקרה של אבדן כושר עבודה וכן פוליסת פרט שאינה חיסכון פנסיוני ולכן אינה מזכה בהטבת מס, אך ניתן לרכוש במסגרתה כיסויים למקרה מוות ולמקרה של כושר בעבודה. בנוסף, בחיפוש מוצרי ביטוח על שמכם תוכלו לאתר מידע על קיומם של כל מוצרי הביטוח מכלל חברות הביטוח, בתנאי שהם בתוקף, ולאחר הכנסת הפרטים ייפתח התיק הביטוח אשר מאפשר לקבל נקודת מבט כללית על התיק עם חלוקה לתחומי הביטוח.
ביטוח

האם ניתן לאתר גם כספים של קרובי משפחה שהלכו לעולמם?

כן. על מנת לברר פרטים אודות קרוב משפחה אשר הלך לעולמו יש להכניס את מספר תעודת הזהות של הנפטר וכן את תאריך פטירתו, לאחר מכן בחיפוש מוצרי ביטוח על שם קרוב שנפטר ניתן לקבל מידע אודות קיומם של כל מוצרי הביטוח של הקרוב מכלל חברות הביטוח ובלבד שהיו בתוקף בעת פטירתו. גם כאן ניתן לקבל תיק ביטוחי מקיף של המבוטח אשר מעניק מבט כללי על התיק עם חלוקה לתחומי הביטוח השונים.

האם מדובר בשירות חינם?

השימוש באתר הינו חינם. בתום סיום איתור הכספים, ישנה חובה על המובטח לפנות באופן אישי  לחברת הביטוח בהם נמצאים הכספים ולדרוש אותם. חברות הביטוח מחויבות לענות בתוך פרק זמן סביר, אך רבים נתקלים בקשיים רבים בהבנה של כל הסעיפים בביטוח אשר דורשים לרוב ידע מקצועי נרחב בתחום, כמו גם השקעה של זמן ומאמץ. חברת הר ביטוח, החברה המקצועית ביותר בישראל אשר עוסקת בעזרה ואיתור של חשבונות ביטוחים רדומים ניתן לדעת באמצעות צוות המומחים של החברה מהו סוג החיסכון הביטוחי – קרן פנסיה, קופת גמל, קרן השתלמות או פוליסת ביטוח ובאיזה גוף פיננסי כספכם מופקד

אולי יעניין אותך גם