חיפוש
חיפוש

הכירו את שבירו לנד ושלל המתחמים הכי חמים שלה

כולם מדברים עליה, ברחוב, בבתי קפה ובמתחמי יזמות. הכוונה כמובן לחברת שבירו לנד שידועה באיתור מדויק של השקעות נדל"ן בארץ. בעקבות השיח הפעיל בנושא, החלטנו להוריד את הכפפה ולצאת כדי לבדוק את המתחמים הכי שווים של החברה. כך, יתאפשר לנו להבין על מה כולם מדברים וגם אתם כמובן, תוכלו לדעת סוף סוף את כל הפרטים החשובים ביותר בנוגע לשבירו לנד.

 

רקע אודות החברה

יצאנו לברר את הפרטים שחשוב לדעת על החברה והתברר לנו שמדובר בחברה שמתמחה באיתור של השקעות נדל"ן שטמון בהן פוטנציאל עסקי גבוהה בפרמטרים הבאים:

  • ייזום של קרקעות
  • השבחה של קרקעות
  • קידום פרויקטים באזורים מבוקשים ברחבי הארץ

בחברת שבירו לנד תוכלו למצוא את מומחי הנדל"ן הגדולים בארץ. סביר להניח ששמעתם לא פעם את השם מאיר צ'צ'קס שנחשב כאוטוריטה בתחום הנדל"ן וההשקעות בישראל, אם כך, דעו שהוא הבעלים של חברה זו. כך שאלו מכם שחיים את תחום הנדל"ן יכולים להבין את גודלה ומקצועיותה של החברה בעקבות עובדה זו.

 

מתחם מספר 1 של חברת שבירו לנד  – מתחם 2000

יש מי שקוראים למתחם זה "אחיו הגדול של מתחם ה-100" (שיפורט בהמשך). אלו מכם שנושמים את התחום, מכירים את מתחם 2000 ראשון לציון שנחשב לאחד המתחמים המבוקשים ביותר עבור עלו שמחפשים להשקיע בנדל"ן. המתחם נמצא במערב ראשון לציון, בקרבת הים. אם תרצו להגיע ולהתרשם ממנו, תצטרכו לרשום בוויז את הכתובת הבאה: שדרות רחבעם זאבי ואתם כבר תראו את המתחם, קשה מאוד לפספס אותו. בשנים הקרובות האזור צפוי להתפתח מאוד. הדבר כולל הקמה של שכונות מודרניות שיהיו בהם מבנים גבוהים לצד מבנים נמוכים, מרכזים מסחריים, מוסדות ציבור ומשרדים.

 

מתחם מספר 2 של חברת שבירו לנד- פרויקט רובע הים בחדרה

לפי המיקומים של הפרויקטים הנבחרים, ניתן לסבור כי מאיר צ'צ'קס, הבעלים של החברה הוא חובב נופים יפים וים. לא פלא שהמשקיעים זורמים אל הפרויקטים שלו במהירות, הוא מקים מתחמים במקומות הכי חמים שצפויים להיות רווחיים ביותר. אנו ממליצים לכם להיכנס לאתר החברה ולהתרשם מהמיקום המדויק של המתחם, כדי שתוכלו גם אתם להתרשם מהנוף שנשקף ממנו. https://shviroland.com. המתחם הנוכחי הופך את חדרה מעיר שתויגה לא פעם כאפורה ומשעממת לעיר חיה ונושמת, שביקוש הנדל"ן בה רק גובר מיום למיום.

 

מתחם מספר 3 של חברת שבירו לנד- מתחם ה- 1,000

מתחם זה נחשב למוכר ביותר עבור רבים, ובכל זאת, בחרנו לפרט אודותיו. מדובר בשכונת הדגל החדשה בראשון לציון שמוכרת בזכות האופי המתקדם שלה. במתחם יש דגש על אורח חיים ירוק ומסביבו יש אזורי תעסוקה רבים, מוסדות חינוך, חנויות מסחר ועוד. עד כאן כל המידע שאתם חייבים לדעת על שבירו לנד ושלל המתחמים השווים שלה.

מבנים

אולי יעניין אותך גם